Loading...
dk

Model 3 info | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Model 3 » Model 3 - Nyheder
NicklasF
NicklasF Mar 1 '19

@voesaa 
Okay, gode nyheder! Så glæder jeg da mig til at snakke med dem, da jeg har bestilt EAP. 

kapsel
kapsel Mar 1 '19

Det skulle være bekræftet at os der har købt EAP bliver opgraderet til FSD som kompensation for værditabet.

mbk
mbk Mar 1 '19

På leverede eller ikke-leverede biler?

PatrickW
PatrickW Mar 1 '19
Citat fra mbk

På leverede eller ikke-leverede biler?

Skulle være for både leveret og ikke leverede biler.

har man ikke bestilt EAP får man den nye autopilot light uden beregning.  Har man bestilt EAP får man nu FSD med i prisen 

NicklasF
NicklasF Mar 1 '19

@kapsel og @PatrickW 
Hvor er har læst/hørt det? Hvis jeg ikke kan få nedslag, vil jeg helt klart hellere gå efter nogle 19" fælge med sommerdæk end FSD. Det nye FSD tilføjer kun stop ved stopskilte og trafiklys samt bykørsel, altså ikke meget mere ift. EAP. 

bobolobo
bobolobo Mar 1 '19
Citat fra NicklasF

@kapsel og @PatrickW 
Hvor er har læst/hørt det? Hvis jeg ikke kan få nedslag, vil jeg helt klart hellere gå efter nogle 19" fælge med sommerdæk end FSD. Det nye FSD tilføjer kun stop ved stopskilte og trafiklys samt bykørsel, altså ikke meget mere ift. EAP.

Går du efter nedslag, så er det jo ikke EAP du får, men den nye basis autopilot. Så hvis du går efter det mister du udover det du nævner også Navigate on Autopilot, Autopark og Summon.  

NicklasF
NicklasF Mar 1 '19

@bobolobo
Jeg tænker ikke på nedslag ift. autopilot, men nedslag ift. basis prisen. Som er faldet med 24.500. Og så forsøge at beholde EAP, men som skrevet tidligere, er jeg ikke sikker på det bliver muligt at få igennem :)

PatrickW
PatrickW Mar 1 '19
Citat fra NicklasF

@kapsel og @PatrickW 

Nogle fra model 3 facebook gruppen som har haft kontaktet tesla DK i dag, og svaret var at leveret og ikke leverede biler vil få basic autopilot, og dem som havde bestilt EAP vil få FSD 

NicklasF
NicklasF Mar 1 '19

@PatrickW 
Ja kan jeg godt se. Fandt opslaget. Jeg må hører når jeg får fat i dem :) 

vladmury
vladmury Mar 1 '19

Jeg har bestilt bilen uden autopilot. Jeg har heller ikke brug for den så hvorfor skal jeg betale ekstra for noget som ikke bruger...vil helst gå efter pris nedsættelse. 

PatrickW
PatrickW Mar 1 '19
Citat fra vladmury

Jeg har bestilt bilen uden autopilot. Jeg har heller ikke brug for den så hvorfor skal jeg betale ekstra for noget som ikke bruger...vil helst gå efter pris nedsættelse. 

ja mon ikke du kan det? ellers skal du afbestille og bestille igen.

for mit synspunkt sparer jeg 45000kr da jeg ville tilkøbe EAP efter levering, men nu får jeg basic autopilot med i prisen(TACC og autosteer) og det er fint for mig.

mbk
mbk Mar 1 '19

@vladbury 

Ikke uenig, men det er da stadig et plaster på såret. 

PatrickW
PatrickW Mar 1 '19
Citat fra NicklasF

@PatrickW 
Ja kan jeg godt se. Fandt opslaget. Jeg må hører når jeg får fat i dem :) 

Det er nok ikke i dag du skal ringe til dem, sad i kø 90min, og var nødt til at afslutte opkaldet da jeg skulle til møde 

mbk
mbk Mar 1 '19

Hvis jeg får AP-Basic er jeg egenligt tilfreds, i går ville jeg have tilkøbt det for 20.000 hvis jeg kunne, så hvis jeg får det for 0kr er det jo noget for ingenting.

vladmury
vladmury Mar 1 '19

Hvad er forskellen melem Autopilot som koster nu 25.000 kr og tidligere Autopilot som var 41.000  kr?

bobolobo
bobolobo Mar 1 '19
Citat fra vladmury

Hvad er forskellen melem Autopilot som koster nu 25.000 kr og tidligere Autopilot som var 41.000  kr?

Navigate on Autopilot, Autopark og Summon.

NikolajK
NikolajK Mar 1 '19

Copy/paste fra en tråd på FB

mbk
mbk Mar 1 '19

Der er ikke Navigate on Autopilot i EU alligevel, så nok ikke ret meget.

PatrickW
PatrickW Mar 1 '19
Citat fra vladmury

Summon og autopark er fjernet, ser her

Ingen tilgængelig billedbeskrivelse. 

jramskov
jramskov Mar 1 '19

https://twitter.com/elonmusk/status/1101317916018933760

"Base Model 3 available in Europe in ~6 months, Asia 6 to 8 months. Latter contingent on Shanghai Gigafactory. Country-specific taxes & import duties mean price may be 25% or more above US number."

Sider: «« « ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 ... » »»