Kom endelig igennem, næsten 2 timers telefonkø.
For det første, det er tydeligt at ændringerne kom bag på medarbejderne, og umiddelbart er det eneste de kan gøre at tilbyde opgraderingerne på AP-siden.
Man kan godt ændre hvilket gammelt AP-niveau man får med, det gjorde jeg på kaldet, og det baseret på de "gamle" priser.
Som sagt, det sejler lidt, så jeg vil anbefale at man hvis det er relevant gør det med det samme, min delivery mand gjorde det mens jeg ventede, og han gjorde en dyd ud af at gennemføre det mens jeg var på kaldet, så han var sikker på at mulighederne stadig var der (kunne jo være det blev ændret i løbet af weekenden).
Jeg havde oprindeligt bestilt med EAP, og havde efterfølgende fravalgt det p.g.a. muligheden for billigere opgradering. Jeg valgte så at gå tilbage til min oprindelige ordre, der så nu vil indeholde FSD også til samme pris.
Jeg fik bekræftet at jeg dermed også får den nye AP-HW 3 på et tidspunkt, det er en af grundene til at det giver mening for mig...
Jeg spurgte hvad der ville ske med deres tilbud på efterfølgende opgradering fra ingen AP til AP (som jeg indtil i dag havde tænkt mig at benytte mig af) og fik at vide den var skudt til hjørne indtil videre. Der er nok en masse edge-cases der skal tænkes igennem...
Jeg havde egentlig min finansiering på plads gennem Tesla/Jyske Finance, og der lovede de at følge op så hurtigt de kunne (det haster hvis jeg stadig skal modtage på onsdag).