Loading...
dk

Opladning i udlandet (udover superchargers og destination charge) | Tesla Forum

Reklame
torvalstrom
torvalstrom Aug 8

Det ser ud til at ChargeMap - som har en fremragende app til at finde ladestationer - er gået i gang med at gøre det nemmere at bruge ladestationer i udlandet, i stedet for at vi skal bøvle med at købe opladning direkte fra hvert firma.

https://chargemap.com/pass

Forhåbentligt får de succes med det, så opladning bliver lettere tilgængeligt!

Er der nogle af jer andre der har tips til nem betalings-opladning i udlandet?

Synes tit jeg render i at man skal have et nationalt kreditkort eller andet "lokalt" for at få det til at virke og jeg ender med at få en gratis opladning af kundeservice...hvilket selvfølgelig er dejligt, men jeg ville jo gerne betale for den strøm jeg modtager.

Tor

Klaus_
Klaus_ Aug 8

Er det her det samme som PlugSurfing, eller er der forskelle?

torvalstrom
torvalstrom Aug 8

Nej for pokker, PlugSurfing ser da ud til at være milevidt foran hvad angår samarbejdspartnere! Tak Klaus, det ligner en meget bedre løsning!

Klaus_
Klaus_ Aug 8

Okay, der kan man bare se :D 

Husk at en del steder kan man kun lade med PlugSurfing hvis man har deres 10 euro RFID brik. Men i app'en kan man filtere så den kun viser chargere der kan låses op med app'en. 

torvalstrom
torvalstrom Aug 8

Er allerede bestilt, tænkte at til dén pris skal det prøves ;-)

Silden
Silden Aug 8

Har selv brugt plugsurfing i sydtyskland i ferien. Jeg brugte rfid-brikken, og det spiller perfekt. Husk at aktivere den når du får den....

Venlig hilsen

Silden

fmm1000
fmm1000 Aug 8
EU burde gøre det lovpligtigt, at der skal være roamingpligt på alle ladestandere.
Så var vi ud over det evindelige bøvl med opladning i udlandet.
tintin
tintin Aug 8

Planlægger en tur til Budapest. Er der nogen der har erfaring med opladning der? Kan se at der er et væld af ladestationer på PlugSurfing men fornemmer at det er en langhåret opgave at finde ud af at tilmelde sig 

ErikBH
ErikBH Aug 9
Citat fra tintin

Planlægger en tur til Budapest. Er der nogen der har erfaring med opladning der? Kan se at der er et væld af ladestationer på PlugSurfing men fornemmer at det er en langhåret opgave at finde ud af at tilmelde sig 

hvis det er på Plugsurfing du har set dem, er det ikke langhåret, så skal du bare melde dig til hos dem. Hvis det er plugshare kan/vil der gælde forskellige forhold per stander. Som oftest er det beskrevet i app'en.

Hvis du er på facebook er der mange sider med elektrisk bilferie mv. hvor der er folk der har kørt rundt i østeuropa.

/Erik 

Reklame