Loading...
dk

Dagens nyhed - klipper et sekund af accellerationen | Tesla Forum

PeterE
PeterE Aug 22 '17

I har nok alle modtaget denne mail, må da være en rar softwareopdatering for netop de modeller: 

'

Nye funktioner til Model S og Model X Model S og Model X er de hurtigste og sikreste biler i deres kategori og omfatter nu nye standardfunktioner – helt gratis. Smart Air Suspension tilbyder bedre køreegenskaber, effektivitet og kørekomfort med automatisk lokationsbaseret højdejustering. Derudover modtager den nye Model S og Model X 75 kWh en trådløs softwareopdatering og har nu forbedret ydeevne med mulighed for at accelerere fra nul til 100 km/t et sekund hurtigere. Derudover tilbyder vi også et nyt cremefarvet interiør. Model X fås nu i en ny konfiguration med syv sæder – med anden og tredje sæderække, der kan foldes helt ned for at optimere lastpladsen.'
SuneH
SuneH Aug 22 '17
Ja, det jo nok kun for de nye modeller, dvs 2017 modeller? Os med 2014 og 2015 skal nok ikke forvente noget.
PeterE
PeterE Aug 22 '17

Ja, og det er vist kun for 75kwh modellerne - som jeg læser det.

MOS
MOS Aug 22 '17
Citat fra SuneH
Ja, det jo nok kun for de nye modeller, dvs 2017 modeller? Os med 2014 og 2015 skal nok ikke forvente noget.

Hva'?! Nu havde jeg ellers lige sat næsen op efter at få en helt gratis OTA software opdatering med Smart Air Suspension og nyt cremefarvet interiør til min S85D fra dec. '15 ;-)

SuneH
SuneH Aug 23 '17

Det ville eddermugme være sejt hvis de kunne skifte ens interiør via en OTA opdatering :-)

MOS
MOS Aug 23 '17

Måske har jeg alligevel for stor tiltro til Teslas softwareingeniører...?

DavidS90D
DavidS90D Aug 23 '17

Tolker mailen som et forsøg på at sige: "Vi er her endnu..."

Venter med spænding på brugbare opdateringer, f.eks til NAV, GUI, APP, MCU, CPU... 

SuneH
SuneH Aug 23 '17

Enig med David, en løsning på Vampire Drain for alle de eksisterende biler ville være meget velkommen

mbk
mbk Aug 23 '17
Quote from SuneH

Enig med David, en løsning på Vampire Drain for alle de eksisterende biler ville være meget velkommen

Det sker nok ikke uden mindst et nyt VCM modul.. Men det er sikkert også in the making, centerkonsol i S og X får nok en opdatering senere i år, hvis den ikke skal lagge alt for langt efter Model 3, de kunne lave det som eftermontering hvis de har lyst, så kan man formenligt også slippe for at centerkonsollen går i sort.

koden
koden Aug 24 '17
De skal vel gøre opmærksom på sig selv.. de/vi får vel ikke del i afgift lettelserne som kan være 100.000 i Audi A6 segmentet. Det gør det immervæk endnu sværere at sælge en Tesla.