Loading...
dk

Anvendelse af autopilot i Tesla model S? | Tesla Forum

Reklame
Ipswich
Ipswich Nov 10

Jeg træder nok nogle over tæerne, men jeg syntes helt ærligt ikke en Model X er smuk .. sagt diplomatisk :-)

Jeg vil nu engang gerne have en smuk sportsvogn som er eldrevet ... og ja, jeg hører til dem, som mener 21" er betydeligt "smukkere" end 19". Når jeg skal have alle fire børn med i bilen (hvilket heldigvis er sjældent, når den ældste er 19 år :-), så accepterer jeg, at jeg ikke kan køre i en smuk bil .. og kører p.t. FORD Galaxy ... og på sigt kan denne "familiebil"/nr. 2 sikkert godt blive skiftet ud med en model X, men så kan konen få lov til at køre i denne :-)

fmm1000
fmm1000 Nov 10
Når du har store børn så husk, at soltag giver elstra højde på bagsædet. <br />
Enig. S er meget federe i designet end S. <br />
<br />
Med de priser private vil have er jeg enig i, at Teslas garantier er meget tillokkende.
Forummets indlæg er redigeret af fmm1000 Nov 10
P85DK
P85DK Nov 10
Citat fra Ipswich

Jeg træder nok nogle over tæerne, men jeg syntes helt ærligt ikke en Model X er smuk .. sagt diplomatisk :-)

Jeg vil nu engang gerne have en smuk sportsvogn som er eldrevet ... og ja, jeg hører til dem, som mener 21" er betydeligt "smukkere" end 19". Når jeg skal have alle fire børn med i bilen (hvilket heldigvis er sjældent, når den ældste er 19 år :-), så accepterer jeg, at jeg ikke kan køre i en smuk bil .. og kører p.t. FORD Galaxy ... og på sigt kan denne "familiebil"/nr. 2 sikkert godt blive skiftet ud med en model X, men så kan konen få lov til at køre i denne :-)

Nu lød du lige så fornuftig og så smider du en Ford Galaxy på bordet ... MPV'ernes svar på Kia Picanto. Der ryger din troværdighed altså ret langt ned ;-)

mbk
mbk Nov 10

Synes alle Tesla er flotte, face-lifted S er min favorit. 

@Deacon hvor er det rigtige sted at kigge, og hvor langt under en mio er det lige man kan komme? 

Forummets indlæg er redigeret af mbk Nov 10
DeaconWP
DeaconWP Nov 10
Tyskland, 800.000 på gaden.
PEB
PEB Nov 11
Citat fra fmm1000
 S er meget federe i designet end S.

Hmmmmm 

Ipswich
Ipswich Nov 16

Tesla har lige tilbudt mig en S90 MED autopilot og den ønskede lyse læderkabine til 590.000,- (ca. 65T km, fra December 2015, dvs. så med 4 års/80.000 km. "ny" garanti fra Tesla).

De er jer, som mente at P85+eren fra 2014 UDEN autopilot (110T km.) til 500.000 kr. var dyr! Mener I også at ovennævnte er dyrt ... eller er det en mere rimelig pris :-).

Prisfaldet er noget mindre, da den jo er nyere. Den har kostet ca. 815T kr. fra ny (P85+ eren kostede ca. 915T fra ny).

Jeg er meget tæt på at sige ja tak til versionen MED autopilot (når jeg lige får set vognen "LIVE"), men vil meget gerne høre relevante kommentarer...

canel
canel Nov 16

Citat fra Ipswich

Tesla har lige tilbudt mig en S90 MED autopilot og den ønskede lyse læderkabine til 590.000,- (ca. 65T km, fra December 2015, dvs. så med 4 års/80.000 km. "ny" garanti fra Tesla).

jeg har en P85+ fra 2014 UDEN autopilot, og ville sige ja tak til det tilbud.

det kan ikke eftermonteres, så få det med nu.

men det er engentlig kun afstandsstyringen jeg savner (TACC), ellers er jeg vældig glad for min bil uden autopilot.

koden
koden Nov 17
Citat fra ElPeter Jeg har lidt samme kørselsmønster som dig - rundt omkring og i Kbh. Jeg overvejer sjældent at sætte AP på før jeg har passeret Roskilde vestpå eller ved kørsel om aftenen i let trafik. TACC er til gengæld rigtig fin når man sidder i kø på O3 8-)
------------------------------------------------------------------------------------------
Det er også sådan jeg bruger AP.
faktisk bruger jeg det ikke så tit fordi jeg synes den opfører sig lidt irreterende.
men ved langsom kø kørsel er den næsten uundværlig
Galaxy er nu en fin øse til familien. lavt siddende ruder.
Nogen gange skal man også tænke på de andre i bilen.
Ikke meget sjovt ved at sidde på en bænk bag i S model og ikke kunne se ud.

Model X... ja det var et fejlskud.
Forummets indlæg er redigeret af koden Nov 17
MOS
MOS Nov 17
Citat fra koden
Ikke meget sjovt ved at sidde på en bænk bag i S model og ikke kunne se ud.

Hvis man ikke kan se ud, er man ikke stor nok til at sidde på bænken. Så skal man sidde i en autostol eller på en selepude. 

mbk
mbk Nov 17
Quote from Ipswich

De er jer, som mente at P85+eren fra 2014 UDEN autopilot (110T km.) til 500.000 kr. var dyr! Mener I også at ovennævnte er dyrt ... eller er det en mere rimelig pris :-).

Tesla har jo eneret på at sælge med ny garanti, og den er bestemt ikke ingenting værd. Spørgsmålet er nok mest om du helst vil have S85D eller S90, dem har de jo også nogle stykker til at stå af til ca samme pris. Du bliver nok nødt til at tage en tur i begge. 

Forummets indlæg er redigeret af mbk Nov 17
RobertJ
RobertJ Nov 20

Kollega har købt P85+ AP1 til 570.000kr. lav km - ok udstyr.
S90 er i fin form til 590.000.

Jeg vil aldrig skifte tilbage til en Pre-AP bil, så 500.000 er for dyrt i min bog.
Bilen skal nok være det værd teknisk set, men der skal jo også være en køber.

- R

Sider: « 1 2
Reklame