Loading...
dk

Supercharger i Holstebro. | Tesla Forum

Olepeder
Olepeder Dec 26 '18
Nogen der kender til åbning af Supercharger i Holstebro, skulle være åbnet i 2017?
Glædelig jul.
TorbenS
TorbenS Dec 27 '18
Mit bud er når model 3 kommer på gaden i DK
ErikBH
ErikBH Dec 28 '18

der er en på facebook der skrev at han så noget han mente kunne være starten på Holstebro SUC, der hvor Struervej krydser motorvejen.

Men mon ikke de har ventet med store investeringer, til de havde M3 på skinner - plus måske ventet på v3 laderen var klar?

vh, ErikBH

KimT
KimT Dec 28 '18

Så er man jo næsten fristet til at spørge om de skal have åbnet en ny Sunset i Holstebro, eftersom både Hedensted, Haverslev og Rødekro (de 10 nye stander de er ved st stille op) ligger ifm. Sunset ;-)

Gronhund
Gronhund Jan 3

Rødekro har ingen Sunset (de har en McD og en Burgerking).

Middelfart har heller ingen Sunset /men en McD og nu også en Burgerking).

KimT
KimT Jan 3

Jo - Rødekro her en Sunset. Den er åbnet d. 13/12, og det er på deres parkeringsplads de er ved at opstille de 10 nye standere. Sunset ligger mellem Shell og Harald Nyborg.

Ice2EV
Ice2EV Jan 3

Nu kan man jo ikke forvente en Michelin restaurant. Men af mulighederne McD, BK og Sunset, er sidste da klart at foretrække.

Kmj
Kmj Jan 7
Citat fra ErikBH

der er en på facebook der skrev at han så noget han mente kunne være starten på Holstebro SUC, der hvor Struervej krydser motorvejen.

Men mon ikke de har ventet med store investeringer, til de havde M3 på skinner - plus måske ventet på v3 laderen var klar?

vh, ErikBH

Skriver han hvor præcis han har set det? Jeg var var forbi i weekenden og kørte lidt frem og tilbage, men kunne ikke se en Suc under opførsel eller noget der kunne blive til det.  

ErikBH
ErikBH Jan 7
Citat fra Kmj

Skriver han hvor præcis han har set det?

Han skriver:

Jeg tror jeg så starten på Holstebro SuC. Lokationen var lige i starten af den nye Holstebro-motorvej. Jeg kom fra Struer og synes jeg så noget lidt speciel bebyggelse ind til højre ved en rasteplads (tror det var omkring Viborgvej). Er der nogen fra omegnen som kan be- eller afkræfte dette? 

vh, Erik

Kmj
Kmj Jan 7
Citat fra ErikBH
Citat fra Kmj

Skriver han hvor præcis han har set det?

Han skriver:

Jeg tror jeg så starten på Holstebro SuC. Lokationen var lige i starten af den nye Holstebro-motorvej. Jeg kom fra Struer og synes jeg så noget lidt speciel bebyggelse ind til højre ved en rasteplads (tror det var omkring Viborgvej). Er der nogen fra omegnen som kan be- eller afkræfte dette? 

vh, Erik

Tror han er galt på den. Jeg kører forbi på Viborgvej der hvor den krydser motorvejen et par gange om ugen, og der ser ikke ud til at være noget på vej. Der er til gengæld et noget byggeri i gang ved skivevej, men tænker ikke det har noget med SUC at gøre. Samtidig vil det slet ikke give mening at lægge den ved Viborgvej eller skivevej. Der er nemlig intet som i intet ved de rastepladser. Så er det meget mere oplagt at ligge den i området ved Bilka, hvor der udover Bilka, er Burger King og Sunset samt lidt forskelligt som Elgiganten, T-hansen mv..  

ErikBH
ErikBH Jan 8
Citat fra Kmj

Tror han er galt på den. Jeg kører forbi på Viborgvej der hvor den krydser motorvejen et par gange om ugen, og der ser ikke ud til at være noget på vej. Der er til gengæld et noget byggeri i gang ved skivevej, men tænker ikke det har noget med SUC at gøre. Samtidig vil det slet ikke give mening at lægge den ved Viborgvej eller skivevej. Der er nemlig intet som i intet ved de rastepladser. Så er det meget mere oplagt at ligge den i området ved Bilka, hvor der udover Bilka, er Burger King og Sunset samt lidt forskelligt som Elgiganten, T-hansen mv..  

Jeg skal ikke kunne sige det. Men da de byggede Hedensted var der kun en Sunset - ditto ved Haverslev. Middelfart var der kun Comwell da den blev bygget og en McD noget derfra.

Jeg tror lige så meget der er noget "hvad kan lade sig gøre" (hvor er der strøm og hvem vil lægge p-plads til) end så meget andet.

vh, ErikBH

Sider: « 1 2