Loading...
dk

HoHoHo 2017.50.2 - Nu med Kane | Tesla Forum

Reklame
PeterE
PeterE Jan 3

Beklager hvis jeg lyder gammel og sur, og godt nytår forresten! :)

Men, det er en stribe lidt ligegyldige opdateringer - og jeg så meget, meget hellere at der bliver arbejdet bare en lille smule på navigationen, som vel mangler stort set alt...

Easy entry/exit er måske brugbart for nogle, og gad vide om motorerne i sæderne og rattet osv osv ikke bliver slidte før tiden...

Chill er måske brugbart hvis man har tendens til køresyge, og det kunne også løser med en mere kontrolleret højre fod...

Og easter eggs? Tjah.

Kiefer
Kiefer Jan 7

PeterE: Jeg kan ikke være mere enig, navigationen har ikke ændret sig ret meget siden bilen kom på markedet i 2012. Og der er rigtig mange der har ønsket den forbedret og Elon har lovet og lovet, men der er aldrig sket noget på den front. Så hellere bruge tid på at forbedre 0-96km/t med 0,01 sekund...

/Martin

Johannelund
Johannelund Jan 7
Ja tesla siger at de vil lave biler der kan køre helt af sig selv, men de vil ikke ofre det mest basale, et navigationssystem med opdatere kort og hastighedsbegrænsninger, hvilket er en forudsætning for Selvkørende biler, nej så hellere bruge tid og penge på at kunne parkere på højkant i garagen, skære brøkdele at accelerationstiden 0-100 km i timen, velvidende at alt under 5 sec er ubehagelig for medpassager
Klaus_
Klaus_ Jan 8

Det er sikkert ikke samme kategori af programmører der arbejder på påskeæg og på de mere seriøse/avancerede ting som navi, autopilot osv :-)   Det kan også være de kører en politik ala google at X% af tiden skal bruges på "sjove projekter", som så integreres som påskeæg.

Sider: « 1 2
Reklame