I stedet for blodstrykssænkende medicin, vælger jeg at dele en særdeles negativ oplevelse med jer elbilentuiaster.
Som jeg vist tidligere har nævnt her på forum, har alle Comwell-hoteller i Danmark indgået en aftale med Clever om gratis opladning af elbil når man enten deltager i konference eller overnatter på deres hoteller.
Artiklen ses her:
https:///...ilister-paa-comwell/
Jeg havde derfor glædet mig til at overnatte på Bella Sky (som jo er et Comwell-hotel) i går aftes, og som jeg i øvrigt gør ca. 30-35 overnatninger pr. år.
Før ankomst ringede jeg for at forhøre mig om det praktiske, altså om jeg skulle hente et ladekort hos receptionen, eller hvordan det lige fungerer.
Det vidste receptionisten ikke lige, og skulle lige høre med en kollega.
Jeg skulle blot køre direkte til elstanderen, og anvende mit eget Clever opladekort...
Jamen, så betaler jeg vel også selv for opladningen?, hvilket hun bekræftede...
Jamen I har jo gratis opladning for overnattende gæster... Nej, det har vi ikke, men vi stiller fine P-faciliteter til rådighed ved opladning af elbil...
Nej, I har en aftale med Clever, som fremgår af jeres hjemmeside (her huskede jeg forkert - det fremgår af Clevers hjemmeside).
Nå, men bilen skulle jo have strøm, så den blev tilsluttet med mit nyerhvervede Clever ladekort - så kunne jeg vel efterfølgende få dem overbevist om, at jeg havde ret ...
Da jeg skulle checke ind viste hun mig teksten på deres hjemmeside om at de tilbyder fine P-faciliteter til rådighed. Ja tak, en P-plads og betaling for parkering. Så langt er jeg helt med ...
Jeg viste hende så aftalen omtalt på Clever' hjemmeside, som hun dog fuldstændigt ignorerede.
Det irriterede mig i den grad af, at jeg blev mødt med en kold afvisning om, at det bestemt ikke gælder på deres hotel.
Jeg skulle ud på en køretur, og valgte at ringe til salgs- og marketingdirektøren hos Comwell, som i artiklen er citeret for samarbejdet, og nævnt med navn og mobilnummer såfremt man har brug for yderligere information.
Han kunne ikke lige svare på, om de havde gratis opladning for elbiler... Selv om han ordret er citeret på Clever' hjemmeside:
-Vi tror på, at flere og flere fremover vil vælge elbilen, og derfor vil vi gerne gå foran og vise vejen ved at tilbyde gratis strøm til elbiler til glæde for hotellets gæster. Aftalen med CLEVER gør os i stand til at tilbyde alle de gæster, der kommer til hotellet i elbil opladning ved os, og det ser vi både som en konkurrencefordel og som en måde, hvorpå vi kan være med til at fremme grøn transport, siger Henrik Hjorth fra Comwell.
Jeg aftalte med salgs- og marketingdirektøren, at jeg ville sende ham et link til artiklen på clever.dk, som han ville undersøge mandag (i dag)
Jeg har ikke hørt et kuk, og tænker at det vil være OK at spørge panelet her, om jeg kan have misforstået noget i denne forbindelse...???
Hvis jeg ikke hører fra Comwell i morgen, vil jeg naturligvis kontakte kommunikations- og marketingdirektøren hos Clever, som også er medunderskriver på artiklen på deres egen hjemmeside...
Hilsen en frustreret Comwell- og Clever-kunde men super tilfreds Tesla S-ejer :-)
/Claus