Loading...
dk

Gratis opladning på Comwell hoteller - eller ej? | Tesla Forum

cvitting
cvitting Sep 2 '14

Så fik jeg en mail og efterfølgende et telefonopkald fra Comwell. Der har været "manglende intern information" til receptionen, som de selvfølgelig beklager.

Jeg har fået refunderet mit udlæg og vi har afsluttet sagen i al mindelighed - pyha ...

Jeg kan derfor sprede det glade budskab; at der ER gratis opladning på alle Comwell hoteller i Danmark!

/Claus

T3S7A
T3S7A Sep 2 '14
Citat fra cvitting

Så fik jeg en mail og efterfølgende et telefonopkald fra Comwell. Der har været "manglende intern information" til receptionen, som de selvfølgelig beklager.

Jeg har fået refunderet mit udlæg og vi har afsluttet sagen i al mindelighed - pyha ...

Jeg kan derfor sprede det glade budskab; at der ER gratis opladning på alle Comwell hoteller i Danmark!

/Claus

Tænkte nok det var sådan det ville ende. Men derfor synes jeg stadig at det var skuffende behandling. Når du på stedet kan vise udtagelser på nettet, hvor der står det er gratis mm. Så burde de allerede der havde sagt, selvfølge får du det gratis, og vi undersøger sagen bagefter. Skulle det så ikke have været gratis, så er jeg sikker på at Comwell ikke gik konkurs på det, og de havde ydet en god kunde en god service. 

Lige for at der ikke spredes noget forkert, er der gratis opladning på alle Comwell hoteller uanset årsag? Eller er det ved overnatning? 

egernmus
egernmus Sep 2 '14

@krogsgaard / kseitzberg .. det er jo helt godnat det her .. mon Tesla Motors ikke har en klar nok kontrakt med Comwell?

Må jeg være nysgerrig og høre om hvad Tesla har sagt til det?

Det ser ud til at der er afspærret med "snor" var der i det mindste lavet opkørsel fra vejen eller hvordan kom man hen til de 2 pladser .. det forekommer mig der er stor kantsten ved vejen.

(og for at være on topic, så er der nok ikke (gratis) Clever-strøm til andre elbiler mens de har "Teltet" opladere bagest i billedet)

/Ulrik

KS
KS Sep 2 '14

Var forbi Bredgade i dag og snakkede med Rasmus, som fortalte at SuperCharger teamet allerede havde været i kontakt med Comwell omkring dette. De hvade fået adskillige meldinger ind fra førere fra både DK og NO, så der er attention på det.

cvitting
cvitting Sep 2 '14

@T3S7A: Nej, det er "kun" for overnattende- og konferencegæster, hvilket også virker ret naturligt.

T3S7A
T3S7A Sep 2 '14

Ja, helt fair. Var blot for at få det på det rene, så der ikke var misforståelser. 

Så det kræver hellere ikke noget Clever kort? Hvis nu en Nordmand var på gennemrejse i DK, de har jo sjældent lige et clever kort. 

krogsgaard
krogsgaard Sep 2 '14
Egernmus: har ikke hørt mere fra tesla end den mail jeg fik tilbage i den anden tråd.
MS
MS Jun 22 '15

Var på seminar på Comwell Kongebrogaarden fredag til lørdag og havde regnet med mulighed for at oplade på hotellet natten over og droppede derfor et stop ved Middelfart for at spare tid. Men ak - da Comwell Kongebrogaarden ikke råder over egne parkeringsfaciliteter tilbyder de ikke opladning til el-biler for hotellets gæster. Det var den klare besked fra receptionen da jeg ankom. Naturligvis ikke et problem da jeg med 10 km på tanken sagtens kunne nå til SC - men alligevel lidt irriterende.

Kiefer
Kiefer Jun 22 '15

MS: Sjovt, ved åbningen af SuC Middelfart stod direktøren for Comwell ellers og udtalte, at der ville blive installeret lademuligheder ved alle Comwell hoteller. Har du kontaktet dem med din historie for at høre hvad de selv siger?

/Martin

Gustavsfar
Gustavsfar Jun 22 '15

@MS

Mystisk. Det står også nævnt i dette link. Måske Henrik Hjorth fra Comwell skulle have et opkald (27242780)?

http://www.comwell.dk/hoteller/opladning-af-din-elbil-hos-comwell/

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jun 22 '15
Sithfury
Sithfury Jun 22 '15

Jeg ladede uden problemer på Hotel Comwell Sport Rebild Bakker for et par uge siden. De har 2 pladser man kan lade på, og man spørg bare i receptionen efter ladekort. Vi afholdte et kursus på hotellet.

renep
renep Jun 22 '15
På Comwell Århus har de også 2 ladere. Parkerede på en af pladserne, satte stik i og receptionen gik ned og åbnede op for strøm. Strømmen var ub (boede på hotellet). /René
MS
MS Jun 22 '15

Ja - og som sagt spurgte jeg i receptionen på Comwell Kongebrogården og de tilbyder ikke opladning der. Jeg har skrevet til dem og høfligt anbefalet, at de på deres hjemmeside får anført på hvilke Comwell man ikke har mulighed for at oplade (det er trods alt nok langt de fleste, hvor der er en mulighed).

Busimiss
Busimiss Jun 23 '15
Jeg har ladet ved Comwell i både Roskilde og Køge (2 ladere hvert sted). Super service begge steder.
Sider: « 1 2