Loading...
dk

Udstyr i en Model X | Tesla Forum

DeaconWP
DeaconWP Sep 2 '14

Fandt lige dette link, som skulle vise noget om, hvordan optionerne komme til at være for en Model X. Skulle være opdateret 16. juni 2014.

Falcon døre, fast del.

4 hjulstræk, fast del.

3. sæderække, tilvalg.

Måske gamle nyheder, men her er de delt.

Andre der har mulige fakta?

MVH Deacon

Baronen1
Baronen1 Sep 2 '14

Umiddelbart er der ikke meget på Google, kunne kun finde hvad du fandt i en officiel mail

http://www.teslamotors.com/forum/forums/model-x-update-email-tesla

Kiefer
Kiefer Sep 2 '14

Elon Musk sagde på seneste shareholder meeting at en Model X ville være mere henvendt til kvinder i modsætning til en Model S, hvad det så indebærer kan man jo kun gisne om, men han nævnte blandt andet et tiltag på at bagsæderne under falcon vingerne skulle dreje sig ud af mod åbningen så en kvinde ikke behøver at kravle ind i bilen for at sætte barnet fast i sædet.

Men ellers er alle tiltag gætterier på diverse fora, blandt andet at man skulle kunne sætte en skiboks oven på den ene falconvinge som så ville være blokeret/låst.

Udover det er der vel alt det en Model S har som også vil være at finde på en Model X.

/Martin

Larsen
Larsen Sep 2 '14
@Kiefer, det er vel også din hustru der har bestilt en, og ikke dig.
Lund
Lund Sep 2 '14

Hej,

Har luret en del på forummet, har res 2471 Model X.

Jeg vil faktisk tro at man laver om i udstyrspakkerne, så store dele af Tech package vil være standard i Model X til marginal større salgspris. Mener også jeg læste at flere forventede det på TMC.

Er forresten super glad for at 3. række er optional.

Mvh Ole

DeaconWP
DeaconWP Sep 2 '14

Det er da en trist formodning.

Jeg går og bilder mig selv ind, at bilen bliver billigere end en S model.

De er jo blevet dygtigere, og mere effektive på fabrikken. Håber jeg i min stille naivitet.

Nå, Tech pakken var nu alligevel en jeg vil købe. Og så må vi se..

Jeg kan være lidt nærig, så nu skal jeg overbevise mig selv om, at jeg stadig har brug for 3. sæderække, til en familie på 4...

PS. Jeg har res nr. 447 til en signature.. :-)

Skriv endelig når du ser mere...

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Sep 2 '14
Kiefer
Kiefer Sep 2 '14

Ja pris og udstyr er jo det helt store samtaleemne i diverse fora, spørgsmålet er jo hvad Tesla vil matche den op i mod, en Audi Q7 eller Mercedes GL koster jo ikke ret meget i USA. Og i et marked hvor en Model X måske vil være bil nr 2 for mange både nuværende og kommende Tesla ejere er det formodentlig en område der er væsentligt, derfor tror jeg at man måske vil komme til at se en Tesla X til en relativ billig penge men med et stort udvalg af optioner så som 3. sæderække.

Jeg ved godt Tesla er noget særligt, men jeg tvivler på de kan slippe afsted med at lade bilen koste 100.000 USD i et segment hvor konkurrenterne koster mellem det halve og 2/3 af en Model X.

/Martin

DeaconWP
DeaconWP Sep 2 '14

Du er da rar at høre på. Jubii, så vil jeg glæde mig igen.

Tak Kiefer.

Kiefer
Kiefer Sep 2 '14

Husk på, det er gætterier, Elon har også udtalt at en Model X ville blive dyrere end en Model S... 

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Sep 2 '14
DeaconWP
DeaconWP Sep 2 '14

Ja, det er jo rigtigt. Men det vil jeg lige lukke ørerne for, og drømme lidt videre. ;-)

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Sep 2 '14
Kiefer
Kiefer Sep 2 '14

Men en reserveret X sig, er du også nød til at drømme at du får bilen før os andre ;-)

Sælgeren ved Tesla i Drammen sagde at han forventede bilerne blev liveret i rækkefølgen Signature før sommerferien næste og og P-modeller lige efter sommerferien. Så hvis du er heldig får du din bil en måned før os andre.

/Martin

Lund
Lund Sep 2 '14

Ja, håber de laver om prisstrukturen, så kan Model X godt koste lidt mere. Det er lidt en joke at navigation f.eks. er i Tech package når vi snakker 600000+ kr. bil. Synes bare de skal smide den tech package i det hele og så øge prisen en smule, det vil virkelig klæ Tesla S og X.

Mvh Ole 

DeaconWP
DeaconWP Sep 2 '14

Tja Ole. Hvis det gør min bil billigere, at alle SKAL købe de ting, som jeg alligevel vil have, så kan det da være en fordel, at der kommer meget i som standard. Men mon ikke mange vil kunne være uenige om, at lave hvad til standard, og ikke tilvalg. Jeg har set en lang diskussion på USA forum, og der er das absolut ikke enige. Og du vil f.eks ikke have den tredje række. Som jeg indtil i dag bare ville have billigst muligt.

Hmm.. ;-)

Kiefer
Kiefer Jan 15 '15

Nu er kineserne klar med en Model X efterligning, jeg er helt vild med et akvarium som midterkonsol:

http://finance.yahoo.com/...4.html?.tsrc=applewf

:-)

/Martin

Hookmaker
Hookmaker Jan 15 '15

Ha, vildt! MEN føj nogle skodsæder!

DeaconWP
DeaconWP Jan 15 '15

Ja sikke en "flot bil". Jeg kan se, at man kan købe reservedele ved Fætter BR.

Det er i hvertfald mekaniske fisk, der er i bassinet..

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Jan 15 '15