Loading...
dk

EON-lader vil pludselig have ladekort og gider ikke udskudt start. | Tesla Forum

Reklame
Silden
Silden Feb 3

Da jeg kom hjem i går, ville jeg lige hælde lidt strøm på bilen. Min EON-lader ville dog først give slip på stikket, da jeg have holdt kortet hen på. Det fik jeg ellers slået fra, da jeg fik laderen for et år siden. Et kald til EON-support og de slog det fra igen.

Jeg kørte en tur om aftenen, og da jeg kom hjem, satte jeg den til at lade kl. 03:00 i nat, men her til morgen meldte VisibleTesla "Nopower" i State, og bilen havde ikke ladet.

Ud med stikket og i igen, og efter at have fjernet scheduled charging, gik bilen i gang med at lade.

Efterfølgende ringede jeg til supporten, for at høre om de kunne gøre noget. Jeg skal bruge bilen mandag morgen med 90% og varm, da jeg pendler over 200km om dagen + det løse. Jeg kan ikke bruge at den ikke kan lade tidsforskudt.

Supporten kunne først hjælpe mandag. Hun anede ikke om de havde rullet opdateringer ud eller lignende.

Blot en advarsel til dem med EON-ladeboks, der bruger udskudt start.

Venlig hilsen

Silden

Nostromo
Nostromo Feb 3
Min har ladet forskudt uden problemer i nat.
Silden
Silden Feb 3

Ok, tak. Supporten nævnte at flere havde klaget over lignende problemer....

Venlig hilsen

Silden

Forummets indlæg er redigeret af Silden Feb 3
TSLARules
TSLARules Feb 4

Hej. Har også haft problemet i samme periode. EON forsøgte at reboote igår. Fungerer stadig ikke. Kan godt lade med brikken, men forskudt ladning smølfer ikke. Jeg må have fat i dem igen imorgen. Roland

Silden
Silden Feb 5

Har lige snakket med supporten igen. Han mente det var en generel opdatering. Han har aktiveret tidsforskudt ladning på min boks igen, og nu melder Visible Tesla "Stopped" og ikke "NoPower".

Man skal bede om at få aktiveret tidsforskudt ladning.

Venlig hilsen

Silden

Reklame