Loading...
dk

udvidet garantiforsikring fra Allianz | Tesla Forum

Reklame
Teslasse
Teslasse Feb 7

Har netop studeret tilbuddet fra Allianz og for min bil der snart har kørt 70.000, koster forsikringen 28.000,- for 4 år/ 80.000 km. Jeg synes umiddelbart det lyder attraktivt, set i lyset af hvor mange små og store fejl der har været på bilen indtil nu.

Er der andre der er hoppet på denne forsikring og nogen der evt har gjort brug af den?

MOS
MOS Feb 7

Er også interesseret, men hvor ser du prisen? Jeg kan ikke se den - hverken i mailen, på Teslas hjemmeside eller på Allianz' hjemmeside.

Er der nogen, der har sat sig ind i, hvilke typiske reparationer, der vil være dækket og hvilke, der ikke vil være dækket? Det ville være rart med en liste med nogle eksempler.

SuneH
SuneH Feb 7

Så vidt jeg kan forstå - det har været oppe at vende før her på forum - er der en række ting, som de ikke dækker. Konsensus sidst det var oppe, var, at der var for mange "smuthuller" i deres dækning til at folk ville ofre de 28.000. Men det er jo til at læse op på, og afgøre for sig selv om man synes det er attraktivt eller ej.

EDIT: fandt linket her:

http://www.teslaforum.dk/forum/topic/5163

Forummets indlæg er redigeret af SuneH Feb 7
P85DK
P85DK Feb 7

Attraktivt hvis du overvejer at sælge bilen inden for den nærmeste fremtid, da det sikkert vil hjælpe til at den sælges hurtigere (måske endda til lidt højere pris), hvis du overvejer at beholde den, så virker dækningen noget mangelfuld, har selv valgt den fra. 

MrCoffee
MrCoffee Feb 7
Hejsa. Da jeg vil sælge min omkring årsskiftet overvejer det kraftigt, da jeg også tænker at det er en kanon måde at skille sig ud fra de øvrige brugte Teslaer til den tid.
mbk
mbk Feb 7
Citat fra MrCoffee Hejsa. Da jeg vil sælge min omkring årsskiftet overvejer det kraftigt, da jeg også tænker at det er en kanon måde at skille sig ud fra de øvrige brugte Teslaer til den tid.

Det vil da hjælpe, men mere end at sætte prisen 28.000 lavere.. Jeg tror ikke køber vil give meget ekstra for garantien. 

Reklame