Billeder fra Kr. Såby.
Kan de ikke lige rubbe neglene lidt. Skal til barnedåb i Hellerup i weekenden, kunne godt bruge et skud watt i Kirke Såby på vejen hjem.
Nu har jeg kun været i københavn i bil 4 gange på 51 år. På Søndag er det så 3. gang inden for 2 måneder. Få så smækket de skjold over de ladere og klip silkebåndet. ;-)
Nu har jeg kun været i københavn i bil 4 gange på 51 år. På Søndag er det så 3. gang inden for 2 måneder. Få så smækket de skjold over de ladere og klip silkebåndet. ;-)
Hvad skal du med et skjold ? Nu er du jo ikke novice udi opladning mere, så du ved vel hilken ladning du skal bruge ;-)
Hvad skal du med et skjold ? Nu er du jo ikke novice udi opladning mere, så du ved vel hilken ladning du skal bruge ;-)
Måske dårligt formuleret. Jeg mente se at bliv færdig med den lader(sæt Tesla skjoldet over, på billedene er de jo blottede), den passer som fod i hose til en tur til KBH og hjem igen via Mols linien.
"Designed by a computer, built by a robot, promoted by the gimmick department - and driven by an idiot"
Fedt med SuC i Holbæk, selvom det var hyggelig at parkere og oplade ved EON nede ved ishuset ved havnen.
Kan høre på rygtebørsen, at det generelt går lidt langsomt med netselskaberne på Sjælland. Det er ikke blevet bedre efter at Radius og Cerius er blevet lagt sammen. CircleK venter også på nettilslutning til deres lynladenetværk.
Er der ikke nogen af alle de teknikere der sætter SuC op som kører Tesla og kunne komme med noget insider viden :-)
Eller bare generel info om hvordan det foregår.
Er der overhovedet strøm nok i jorden til alt det ekstraforbrug?
Det samme i vores villa kvarterer.
Min elektriker undrer sig, når han ser hvor mange elbiler der er på min vej og dem omkring.
Men som han siger er der nok nogen der har styr på det :-)
Eller ikke....vi har haft en del strømudfald det sidste års tid.
Kan desværre ikke finde kilder, men jeg mener at elsektoren (DK) for et år eller to siden bad om 50 mia kr til opgradering af elnettet. Det interessant var at de 45 mia kr var til dækning af udestående vedligeholdelse, og de 5 mia kr var til ekstra kapacitet i nettet pga elbiler.
Fandt lige et partsindlæg fra Dansk Industri, som mener at vi skal bruge 56 mia for at holde status quo, og 23 mia for at være klar til elbiler.