Loading...
dk

Super Charger i Middelfart | Tesla Forum

egernmus
egernmus Sep 5 '14

Hej..

Er der nogen her, som ved om SC i Middelfart stadig er blokeret af håndværker-telte?

(skal planlægge hvordan jeg kommer hjem fra Kbh. lørdag d. 13.)

Mvh.

Ulrik

cvitting
cvitting Sep 5 '14

@egernmus. Jeg ladede i dag til eftermiddag sammen med 4 andre Tesla'er, og så ikke skyggen af noget som helst telt ...

KS
KS Sep 5 '14

@Egernmus:

Fyld den op i Køge, og i bund med accelleratoren og lad den flyve lavt - brænd masser af strøm af, og få ny og frisk energi på i Middelfart. Tror vi skal sørge for at få brugt strømmen i bunden i batterierne så den ikke står og kommer til at lugte :-)

DerHansi
DerHansi Sep 5 '14

@kseitzberg : Roger that. For s... jeg havde en fed tur over til Herning og retur, via SC i Middelfart. V. Betalingsanlægget på Broen, havde jeg en all in med en Maserati, som jeg havde "sat" over Sjælland. De og andre gloede lidt da de fik baghjul af det "røde lyn. F.... osse man ikke havde fået installeret et Go-pro eller lignende. Ubetalelig underholdning. Godt ordensmagten var fraværende.

PS: F... hvor har I jyder god plads på motorvejene !! Jeg troede faktisk på et tidspkt, at jeg var den eneste der ikke havde hørt at der var lukket i Herning :-)

egernmus
egernmus Sep 7 '14

Takker :)

Plejer ikke at være et problem at tømme bundstrømmen ud på motorvejen :)

/Ulrik

Kristian70k
Kristian70k Sep 7 '14
Citat fra DerHansi

@kseitzberg : Roger that. For s... jeg havde en fed tur over til Herning og retur, via SC i Middelfart. V. Betalingsanlægget på Broen, havde jeg en all in med en Maserati, som jeg havde "sat" over Sjælland. De og andre gloede lidt da de fik baghjul af det "røde lyn. F.... osse man ikke havde fået installeret et Go-pro eller lignende. Ubetalelig underholdning. Godt ordensmagten var fraværende.

PS: F... hvor har I jyder god plads på motorvejene !! Jeg troede faktisk på et tidspkt, at jeg var den eneste der ikke havde hørt at der var lukket i Herning :-)

he he ja.. det men det er ikke altid der er så god plads.. men for det meste :)
Kiefer
Kiefer Sep 7 '14

@DerHansi:

Var det din røde jeg kørte forbi da jeg var på vej væk fra Middelfart, kørte selv i en søvlgrå?

Og ja, så snart du kommer væk fra E45 er der masser af plads på vejene, turen til Esbjerg, Hjørring/frederikshavn eller Herning for den sags skyld er ikke de mest trafikerede veje, til gengæld går de så heller ikke i stykker hele tiden som ovre hos Jer, vi passer godt på vores veje, derfor der er råd til dem ;-)

/Martin

DerHansi
DerHansi Sep 8 '14

@Kiefer, det vil jeg tro, ja der var jo godt trafikeret omkring SC Middelfart, Lidt sjovt at have det største ledningsfri "EL-Værktøj" når Bosch folkene ellers okkuperer det meste af "vores" corner. De var iøvrigt pænt nysgerrige. Passer godt på jeres veje, hrmmff !! . Mig bekendt er det "fælleskassen" der betaler for motorvejene, men den fest deltager vi jo gerne i, da vi af humanitære årsager ser et objektivt behov for at sikre hurtige flugtveje væk fra udkantsdanmark :-P . Der var en gang en stovt jyde der forsøgte at bilde mig ind at årsagen til at betalingsamlægget på Storebæltsbroen lå  på Sjælland, var at jyder kunne man risikofrit tillade sig at give kredit. Der var jeg nødt til at fortælle den reelle forklaring ; Statistikere har beregnet at køretiden over broen nogenlunde svarer til den tid det tager for en jyde at få trukket pungen fri af foret.

Hvis vi på Sjælland skulle have tilsvarende motorvejsnet, set i forhold trafikbelastningen, var der sgu ikke mange grønne pletter tilbage. Man kunne måske som sjællænder med god ret påstå at luftaffjedring burde være en del af sikkerhedsudstyret, for at kunne køre risikofrit på vores vejnet. Men den fede asfalt, det har I sgu :-)

Forummets indlæg er redigeret af DerHansi Sep 8 '14
kajakaj
kajakaj Sep 8 '14

Hej Martin. Det var nok mig du så, da du kørte fra Middelfart i går. Vi var inde igen om aftenen efter at have cruiset rundt på Fyn. Så nu er der strøm på til resten af ugen - herligt.