Loading...
dk

Eftermontering af tågelygter foran | Tesla Forum

Reklame
ODE90D
ODE90D May 6
Jeg valgte at spare interiør pakken væk, da jeg bestilte min Tesla tilbage i september 15’, og det har jeg naturligvis fortrudt lige siden. Har fået eftermonteret elektrisk bagklap, men hvordan ser det ud med mulighederne for at få tågelys foran og nogle af de andre features? Er der nogen som har et sådan overblik?
KimT
KimT May 6

Frederik rodede med lys i kabinen for lang tid siden, men blev stoppet af at Tesla ikke ville "vende et bit" i opsætningen. Det samme kommer garanteret til at gælde for monteringen af tågelys. Det er kun Tesla der kan ændre i opsætningen. Men du skal ikke regne med at de vil.

ODE90D
ODE90D May 6
Hmmm .... men det gælder så ikke bagklappen, der blev sat i af Autoskadestuen (et uoriginalt kit)..... sært!?
KimT
KimT May 6

Nej det er ikke sært. Du kan både åbne frunk og trunk indefra selv om de ikke er motoriserede - dvs. knappen er allerede synlig på skærmen. Det som det uoriginale udstyr gør er at aktivere en motor når låsen aktiveres. "Det er der ingen ben i".

Så det er en knap du mangler på skærmen for at kunne aktivere tågelygterne (og Frederik manglede en knap til at aktivere "hyggebelysningen" i kabinen). Og den kan kun Tesla få aktiveret på din skærm

fmm1000
fmm1000 May 7
De tågelygter giver meget lidt lys i tåge. Jeg bruger dem nærmest aldrig. Vær du glad for din gilkige elektriske bagklap og de mange sparede penge
JCBX
JCBX May 7

I ved godt at "ham" her kan "tænde" for de funktioner I måtte ønske

uden at skulle have bilen forbi, han gør det online

teslaserviz.com

Jabba
Jabba May 7
Quote from fmm1000 De tågelygter giver meget lidt lys i tåge. Jeg bruger dem nærmest aldrig. Vær du glad for din gilkige elektriske bagklap og de mange sparede penge

Synes de fungerer fint i tåge. Ikke værre end hvad jeg har oplevet på andre biler.

Nærlyset med de 25W xenon er en anden snak.

Metguy2000
Metguy2000 May 7

Jeg synes de virker langt bedre ud i siderne end mine tidligere biler. ca 20 - 30 m på hver side. Jeg bruger dem nu når jeg kører hjem om aftenen, det har reddet mig 2x for at påkøre et rådyr. Fremad er de som almindeligt tågelys. Enig mht. nærlys, måske skulle man prøve at skifte pærerne. Der er åbenbart forskel på lysmængden mellem pærefabrikanterne, tillige taber zenon pærerne op til 50% efter 2000 timer. 

rosomak
rosomak May 16

Jeg fik eftermonteret tågelys ved Tesla i Aarhus i 2014 for 7000Dkr.

migselv
migselv May 17
I August 2017 var prisen hos Tesla Aarhus præcis 8.234,00 (inkl. alt).
Reklame