Loading...
dk

Giv et praj - huller i vejen, ulovlig parkering, m.m. | Tesla Forum

Reklame
Jabba
Jabba May 8

For dem der ikke kender til "Giv et praj" systemet, kan man via PC eller app rapportere direkte til kommuner og vejdirektorat, så de forhåbentligt sætter folk på sagen hurtigst muligt.

For Københavns Kommune er adressen: https://givetpraj.kk.dk/

Såvidt jeg kan se er det landsdækkende, så dem der bor vestpå har også mulighed for at bruge det.

Jeg har ikke prøvet det endnu, men vil absolut bruge det næste gang jeg ser en fossilbil blokere en ladeplads eller når man kører forbi en vej der er hullet som en krigszone.

P85DK
P85DK May 8

Har brugt den i Rungsted da en håndværker havde tabt en æske skruer på Strandvejen en almindelig mandag formiddag. Billede dokumentation via app'en og kommunens folk var der i løbet af 20 min og fjerne dem alle. Mindre synkehul i forbindelse med regnvandskloak på strandvejen lige uden for vores vej, billede dokumentation via app'en og kommunens folk var der indenfor en time og begyndte udgravning etc.

Den virker upåklageligt i Hørsholm :-)

Jabba
Jabba May 8

Godt at høre.

Det var Parkering København der anbefalede den til mig, så det kunne indikere at det også virker godt i centrum. Fik at vide at anmeldte sager via systemet går direkte til vagthavende. Meget positivt hvis det hele spiller som det skal.

Reklame