Velkommen til.
Jeg følger også selv You You Xue's tur gennem Europa.
Generelt tror jeg ikke man kan tage hans tur-plan for gode varer, jeg var tilfældigvis i Wien samme dag som han skulle være for et par uger siden, og kun 20min fra hvor han ville holde, men det virker til at hele hans tur tager længere tid end forventet.
Han har en US model og selvom de har prøvet hvad som helst kan bilen ikke DC lade ved Superlader med en konverter der virker til US import biler i EU og US Chademo adaptor dur heller ikke til Model 3 endnu. Jeg tror egenligt bare at det er protocol mismatch, bilen siger nok 'jeg er en Model 3' og adaptor samt Superlader svarer bare 'dig forstår jeg ikke'.
Summa summarum er de begrænset til AC ladning på 22kW og 43kW ladere, og da bilen kun har 1-faset onboard lader giver det hhv. 7 og 14 kW, som er ret sølle og øger deres ladetid gevaldigt og deraf mobilitet.
Jeg tror ikke man skal tage nogle af hans datoer og steder alt for seriøst, f.eks. står der han er i Berlin (original?) og Salzburg (opdateret?) på fredag, og han har lige været i Milano for et døgn siden. Jeg tror bare man skal følge med og være klar når han er tæt på.
Jeg kunne forestille mig han tog en færge Rostock > Gedser og så tager et stop i København og derefter Målmø, for at spare de kedelige jyske km.
Hvis du kender et sted med 43kW AC lader der passer på hans tur, kan han måske fristes, jeg tror de er lidt opportunistisk, efter hvad der byder sig af lade muligheder, tilbud af overnatning, seværdigheder etc.