Jeg fravalgte luftundervognen, og har fortrudt det lige siden. Model S med standard affjedring har en relativt lille frihøjde, og bunden støder ind imellem på et vejbump med forkert hældning og lign...
Jeg fravalgte luftundervognen, og har fortrudt det lige siden. Model S med standard affjedring har en relativt lille frihøjde, og bunden støder ind imellem på et vejbump med forkert hældning og lign...
Jeg har også standard affjedring, men er nu aldrig stødt på nogen bump.Jeg fravalgte luftundervognen, og har fortrudt det lige siden. Model S med standard affjedring har en relativt lille frihøjde, og bunden støder ind imellem på et vejbump med forkert hældning og lign...
Samme her, men ellers jo mindre lige på man kører ind eller ud af bakken op til pladsen, jo mindre er sandsynligheden for at ramme på.
/Martin
Jeg skraber kun på, når jeg kører ned ad bakken, ikke op. Det hjælper naturligvis, hvis man sætter farten ned, men jeg skal helt ned < 1 km/h for at undgå, at den skraber på. Allerede ved 2 km/h hører jeg en let skraben fra forenden.
Måske skulle jeg bare fylde frunken op med heliumballoner... ;-)
@ burns Har du prøvet nedkørslen ved Middelfart SuC? Jeg skraber altid på med forenden på vej ned. Derfor tager jeg også altid bagvejen op ad grusvejen.Hmm, jo, det skraber stænkklapperne på, men det er ikke et bump, men ringe design af vej.