Loading...
dk

Workshop Manual | Tesla Forum

Hilbert
Hilbert Jul 28 '18

Er der nogen som har prøvet at bestille én af disse manualer?

https:///...del+s+service+manual

I givet fald, er den så tilredsstillende?

YESTES
YESTES Jul 28 '18
Jeg købte en på nettet som viste sig at være en fil jeg fik adgang til men den var næste umulig at åbne og der måtte mange mærkelige konverteringer til. Til sidst havde jeg så en samling pdf filer der skal åbnes enkeltvis, side og side. .... det var først efter købet jeg kunne se det var fra Litauen...
Selve indholdet er ikke særlig godt og slet ikke på højde med mine “Haynes” fra mine gamle biler. Jeg blev skuffet men den kostede meget lidt, tror det var 100 kr.
Prøv om du kan få adgang til nogle af siderne for at få et indtryk af kvalitet, detaljer og beskrivelser.
VH yestes
JCBX
JCBX Jul 30 '18
Det er snart et år siden jeg købte den originale på CD på ebay

Ualmindeligt fin og alt fungerer


Men .... det ville være mere oplagt at finde den side hvor alle addendums og service bulletin kan ses

En ting er at vide hvor en vindliste skal sidde ... hvis den nu efterfølgende har fået en servicebulletin...


.
larwar
larwar Jul 30 '18

Prøv at foretage følgende søgning på Google Chrome: "tesla model s repair manual". Det giver en række gode links :-) 

Hilbert
Hilbert Jul 31 '18

Tak for oplysninger. Jeg købte den fra downloadworkshopmanuals.com. Der manglede 9 sider, men man kan vel ikke forvente mere for 85 kr. Der er en del interessante informationer, men man kan nok "google" sig til mange af de væsentligste (youtube osv.).