Loading...
dk

Dørhåndtag - problemer | Tesla Forum

JCBX
JCBX Aug 10 '18
@rosomak

Ja da ... pm mig
Forummets indlæg er redigeret af JCBX Aug 10 '18
17slaz
17slaz Jan 29

Godmorgen 

Så blev mit ene håndtag siddende ude..! Irriterende, og som for at føje spot til skade, lyser det konstant, og minder alle om, at her er en defekt. Argh...!!

Jeg overvejer meget at kaste mig ud i operationen selv (med hjælp fra de videoer der også linkes til ovenstående), og har så følgende spørgsmål;

1. Kan jeg på forhånd vide (eller i det mindste antage) hvilke dele der sandsynligvis er defekte..?

2. Hvordan skaffer jeg hurtigst disse dele..?

3. Er der nogen risiko ved at forsøge at ordne det selv..?

Tak:-)

webercarbmann
webercarbmann Jan 29
Citat fra 17slaz

Godmorgen 

Så blev mit ene håndtag siddende ude..! Irriterende, og som for at føje spot til skade, lyser det konstant, og minder alle om, at her er en defekt. Argh...!!

Jeg overvejer meget at kaste mig ud i operationen selv (med hjælp fra de videoer der også linkes til ovenstående), og har så følgende spørgsmål;

1. Kan jeg på forhånd vide (eller i det mindste antage) hvilke dele der sandsynligvis er defekte..?

2. Hvordan skaffer jeg hurtigst disse dele..?

3. Er der nogen risiko ved at forsøge at ordne det selv..?

Tak:-)

Jeg er ikke ekspert men jeg har lavet fejlen på vores egen bil to gange.  Begge gange var det ledningsnettet der var defekt. Du kan købe et nyt ledningsnet hos Tesla. Hvis du har 10 tommelfingre så betal dig fra det.  Hvis du er nogenlunde fingernem, er det til at lave.  Ja, man kan sikkert godt ødelægge et eller andet. Du skal have god tid til det og se youtube videoerne godt igennem inden du går igang.

P85DK
P85DK Jan 29

Det er nemmere end at skifte en Xenon pære på en Golf 7

Sider: « 1 2