Loading...
dk

Problem med 3g | Tesla Forum

Klaus_
Klaus_ May 31 '15

Min 3G virkede ikke ved 13-14 tiden i dag.  Jeg gad ikke genstarte systemet (det hjalp sidste gang), for jeg vil prøve at se om det virker af sig selv igen på et tidspunkt. Det kan jo ikke være meningen man skal gå og genstarte hver anden dag for at den kan holde forbindelse.

lysmanden
lysmanden Jun 5 '15
I forgårs havde jeg udfald på internet radioen og igår havde jeg slet ingen forbindelse med nettet. Den skrev at den ikke kunne finde kontakt til net. Tiltrods for at der var 3 stolper i 3G. Hænger de 2 ting egentlig sammen.? Jeg har meget vrøvl med net radioen. Den virker stort set aldrig ordentligt
Bianco
Bianco Jun 5 '15

Jeg snakkede m Tesla KBH i går. Der var nogle netværksudfald hos Telia/Telenor i sidste uge (ca).

Der oplevede jeg også selv at det var meget slemt.

Hvis du stadig har udfald, så tag et billede af den store skærm, gerne m kortet fremme så man kan se hvor du er, hvor mange bjælker der er, om der er 3G logo og ikke mindst hvad klokken er.

Send det så til Tesla og bed dem fejlsøge i logs på din bil. Copenhagen_Service@teslamotors.com (men ring lige og aftal inden du sender)

TESS
TESS Jun 12 '15

Var på vej til Solrød Strand i dag. Navigationen virkede lige til Sorø. Herefter var det slut med opdatering af kortet. Det har ikke virket siden. Bor i Sønderjylland. Er det 3G simkortet det er galt med?

nicom
nicom Jun 12 '15
Jeg mistede 3g forbindelse ved Præstø klokken ca 16 og har ikke fået forbindelse siden. Er nu i Kalundborg.. Ja, måske er generelt et problem med Sim kortet....... Eller er midt-vestsjælland et "sort hul" med 3g?
MOL
MOL Jun 12 '15
Jeg har heller ikke haft 3G forbindelse siden I eftermiddags. Sidder pt på SC og intet 3G
Comeback
Comeback Jun 12 '15

jeg mistede også min ca kl 16:45 i dag

Klaus_
Klaus_ Jun 12 '15

Jeg havde stadig 3G da jeg kom hjem ved 17 tiden (streamede radio), men et par timer senere kunne app'en ikke få forbindelse til bilen, den stod og "waking car" i knap 10 minutter før jeg gav op. Kan selvfølgelig være den bare sover rigtig godt (og tidligt, inden kl 19), eller så er 3G'en røget i mellemtiden.

Niels
Niels Jun 12 '15
heller ingen signal/3g her, maps og musik opdateres ikke. sjovt nok kan jeg heller ikke længere connecte til mit wifi hjemme. det plejer jeg godt at kunne.

godt der stadig er fm/dab radio, så er man da ikke helt musikløs.

antenne bar viser fuld udslag (eller er den helt tom, lidt svært at vurdere) men der står hverken noget om 3G eller E. blot antenne barene, der plejer at stå 3G
Forummets indlæg er redigeret af Niels Jun 12 '15
Kiefer
Kiefer Jun 13 '15

Samme problemer her i dag, også ca. klokken 17. 3G signalet forsvandt. JEg går ud fra det endnu en gang er Tesla udbyder der laver ged i det. Jeg forstår stadig ikke de ikke har bedre styr på deres leverandør af 3G i bilerne. Det er godt nok tit der er problemer!

/Martin

lysmanden
lysmanden Jun 13 '15
Kører i en låne bil fra Tesla. En p85
I dag kl ca 21 startede jeg bilen og den store skærm tændte ikke. Hverken ved bak eller drive. Jeg prøvede at soft reeboote og efter et stykke tid kom den.
Der har dog ikke været forbindelse med nettet så ingen net radio til mig. Først da jeg kom hjem på hjemme netværket fik den forbindelse og kunne starte med at høre musik.
Bemærkede også at der ikke tidligere var mulighed for Rdio hvilket den så kunne nu?.
Hvad er der mok sket?
Kiefer
Kiefer Jun 13 '15
3G er stadig væk, så er der langt fra Århus til København med to unger på bagsædet...

/Martin
Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Jun 13 '15
JL
JL Jun 13 '15
@Kiefer: Af ren nysgerrighed, hvordan bruger du 3G i Tesla'en til at underholde ungerne på bagsædet? Jeg bruger stort set kun Tesla 3G til Navigation og fartkontrol.nu :-)
Kiefer
Kiefer Jun 13 '15
Vi bruger det til musikken. Normalt har vi et par iPads med, men de ligger derhjemme...

/Martin
Niels
Niels Jun 13 '15

desværre stadig ingen data/3G i dag. Og jeg har naturligvis genstartet flere gange for at se om det kunne afhjælpe.

mit vin er 70013 og der er tale om en p85d, er der nogen fælles nævner for andre med ligne problem ?

antenne baren rykker op og ned og er for det meste på fuld. Det må være udbyderen som har lukket for det varme vand - har tesla glemt at betale regningen ?

mk

Forummets indlæg er redigeret af Niels Jun 13 '15
HRH
HRH Jun 13 '15
Jeg har ringet til teslaservice. Det er et udbyderproblem
lysmanden
lysmanden Jun 13 '15
Går jeg på fm får jeg kun 2 sek udsendelse og så lukker den ned. Går jeg på DAB kan jeg nogle gange få signal igennem men på intet tidspunkt er der 3 g. Øv
Hejgaard
Hejgaard Jun 13 '15

Samme her sidste to dage - voice command er også nede. Tvunget til at høre FM radio....   pfff....
Lidt som en we uden bourgogne...

Klaus_
Klaus_ Jun 13 '15

Er der en e-mail adresse man kan skrive til og brokke sig? Det er jo grotesk at der kan ske et "udbyder problem" som fjerner 3G forbindelsen fra Tesla'erne i dagevis.  Så er det da et spørgsmål om at pågældende udbyder skal få en tekniker på sagen med det samme.

Lasse
Lasse Jun 13 '15

Jeg har problemer med 3g forbindelsen i bilen som ikke virker! - nogle forslag til hvad der kan være galt? Har prøvet en reset, uden held..

Forummets indlæg er redigeret af Lasse Jun 13 '15
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »