Loading...
dk

Problem med 3g | Tesla Forum

P85DK
P85DK Jun 17 '15
Citat fra RasmusSkaarup

Ja, jeg er også kommet på igen. P85DK, har du fejlmeldt dit P nummer til Tesla?

Ikke endnu - må hellere få lagt det ind på speed dial

Det er bare noget som skal virke, det er ligesom kendt teknologi ...

Nommensen
Nommensen Dec 17 '15
Har lige været en tur i Flensborg de seneste par dage - mistede fuldstændigt signal og det kom først igen da jeg kommet 5 km ind Danmark. Andre som oplever dette - er jo blevet super afhængig af at systemet bare fungerer.
runeh
runeh Dec 17 '15

Ja, har kun været i Tyskland en gang, nede i Hamborg ved Tesla. Jeg havde ingen net forbindelse al min tid i Tyskland. De prøvede router reset i Hamborg uden held. Har det på en liste til service en gang når jeg nu lige får tid i det nye år. 

griffel
griffel Dec 17 '15
Var også i Flensborg i forhårs. Samme her: Ingen 3G (eller noget andet G). Tror det er noget med udbyderen omkring Flensborg. Var længere nede forleden, og der var der forbindelse, omend den til tider var meget dårlig (læs: langsom).
uffe55
uffe55 Dec 17 '15

Var i Flensborg i mandags og ingen problem med 3G dækning

nicom
nicom Dec 17 '15
Jeg var 3 dage i Tyskland i sidste uge uden 3g på noget tidspunkt. Reset af teslaen virkede heller ikke .
Kiefer
Kiefer Dec 17 '15

nicom: Den må du næsten lige forklare :-)

/Martin

TorbenS
TorbenS Dec 20 '15

Var i Flensborg i går og ingen 3G. Det er skuffende... sort skærm

Så er det godt man har sin telefon med Google Maps når Tesla kun virker til grænsen....

NCL
NCL Dec 20 '15
Det er lidt underligt at der er nogen det ikke virker for. Det virkede fint hele vejen gennem europa da vi var på sommerferie, bortset fra at signalet ikke var helt godt mange steder på de tyske motorveje.
mj
mj Dec 20 '15

Har kjørt en del i Tyskland og det er store områder uten 3G dekning.

Her i Norge var det ganske bra men jeg synes det er blitt dårligere i mange områder. Jeg tror det kan skyldes en ganske massiv oppgradering av nettet til 4G i Norge og at de da legger ned 3G senderne. (Det kan virke som at i områder som før hadde 3G nå har 4G i stedet iflg mobildekning.)

Så jeg håper vi snart får anledning til å oppgradere bilene våre til 4G :o)

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9