Loading...
dk

Software update (2018.28.5) | Tesla Forum

Reklame
PeterE
PeterE Aug 31

Det er ikke så svært, og til de mere visuelle: https://www.youtube.com/watch?v=OODBD50WAMQ

tintin
tintin Aug 31

Ok. Tak migselv og PeterE. Det skal prøves. 

tintin
tintin Aug 31

Virker fint med power off men det er nogle lange minutter indtil den kommer til live igen. Tesla i Århus anbefaler også at man sletter triptælleren med jævne mellemrum. Ved ikke helt hvorfor men de sagde at det var noget med at det fylder i hukommelsen

canel
canel Aug 31

har nu fået update 2018.32.4

der er nu mulighed for pin kode lås af bilen.

d.v.s tast pin kode før du kan køre.

migselv
migselv Sep 3

Så fik jeg lige testet lidt stabiliteten af den lille skærm på 2018.28.5 når man kører med navigation her i weekenden.

Jeg startede med den store genstart (den hvor man slukker bilen) for derefter at vælge et navigationsmål og køre af sted.

Den samlede tur blev på godt 50min (i tre mindre etapper) og den lille skærm genstartede allerede 2min efter jeg kørte af sted. Skærmen frøs også lidt længere inde i turen på første etappe.

Senere samme dag blev det til endnu en mindre tur på ca. 25min. Første genstart kom 3min inde i kørslen og så én til efter 16min.

Så jo, mon ikke der er en lille bille i softwaren der driller lidt.

@canel: Måske du kunne teste stabiliteten med den lille skærm og navigation i den nye SW version du lige har fået?

Nostromo
Nostromo Sep 3

Jeg gik i fredags fra gammel navigation og software 20018.19.1 til 2018.32.2 og den nye navigation.

Jeg har ingen problemer haft med den lille skærm.

Havde en 2 timers tur i går og efter ca. 35min ville den store skærm ikke længere opdatere kortet mens den lille fulgte fint med. Efter 15min kørsel for at se om den rettede på trods af masser af 3g valgte jeg at genstarte den store skærm hvorefter kortet igen virkede. Der var intet problem på retur turen.

canel
canel Sep 5

@canel: Måske du kunne teste stabiliteten med den lille skærm og navigation i den nye SW version du lige har fået?

efter opdate har min lille skærm genstartet mange gange.

så der er nok noget i softwaren, der ikke skulle være der. 

migselv
migselv Sep 5

Det lyder ikke godt. Håber på der kommer en release der fikser dette problem inden v9.0 rulles ud.

migselv
migselv Sep 6

Jeg fik 2018.34 i går aftes. Her til morgen har jeg prøvet den fulde genstart og så kørt på arbejde med navigation. Det er en beskeden tur på godt 12km, men det tog alligevel godt 35min. Ikke en eneste gestart eller crash af den lille skærm. Umiddelbart virker det lovende, men det skal selvfølgelig testes lidt mere.

--------------

EDIT: Ser lige på TMC forumet at der er adskillige positive rapporter om at stabilitetsproblemet af den lille skærm lader til at være løst i 2018.34.

Forummets indlæg er redigeret af migselv Sep 6
Sider: « 1 2
Reklame