https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/tesla/model-s/p85d-7prs-5d/3574763
1 mill. for en 3 år gl. bil???
Er der nogen der har erfaring med tilkøb af ekstra garanti?
har tesla nogle krav og hvad koster tilkøb?
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/tesla/model-s/p85d-7prs-5d/3574763
1 mill. for en 3 år gl. bil???
Er der nogen der har erfaring med tilkøb af ekstra garanti?
har tesla nogle krav og hvad koster tilkøb?
Linket virkede for lidt siden...
Måske er den bare blevet revet væk med det samme til den pris?
/s
Det må være en af de sidste "investerings"biler købt før afgiften og så parkeret siden. Nogle har meget svært ved at acceptere at de har tabt penge på den øvelse, og trækker det ud til den bitre ende.
Kurvelys var vist en del af tech-pakken.
Det er nemt at tjekke, om du har det: Parkér med front mod en (gerne lys) mur, evt. en vinduesfacade, mens det er mørkt udenfor. Så kan du se eller i hvert fald fornemme, hvor lygterne lyser. Drej rattet ud til en af siderne og kurvelyset burde lyse op i den side.
Ja seriøst... vidste ikke det fandtes på 2015 modellen.
Jeg ved godt hvordan det tjekkes... så dum er jeg heller ikke :-)
Hvad indeholder tech pakken?
Tech Package adds
Autopilot convenience features available through software updates
LED cornering lights, and fog lamps
Automatic keyless entry
Lighted door handles
Power liftgate
Electrochromatic mirrors
Power folding, heated side mirrors with memory
GPS enabled homelink
Prisen står nu til 999.999,- og gad vide om det ikke er til forhandling? Det er en dejlig bil.
Dagens alle bedste nørd-spørgsmål er vel: Hvor stor degenerering er der på batterier som har stået stille og nok delvist opladet siden 27.12.2015?
@MOS, det svarer du vel lige på? :)
Om prisen er til forhandling må sælger vel kunne svare på...
Mht. degenerering på batteriet, så vil jeg tro, at det er negligibelt, måske 1-2%, når den ikke har kørt. Dette er forudsat, at der er passet godt på batteriet, og at den ikke har stået og været enten fuldt op- eller afladet.
Hvis jeg var interesseret i at købe bilen, ville jeg klart spørge sælger, hvordan der er blevet passet på batteriet, mens den bare har stået i årevis. Om man så kan stole på svaret ved jeg ikke, da sælger jo har sine egne interesser, så man burde måske nok under alle omstændigheder undersøge lidt nærmere, om man kan finde SOH på batteriet.
Vil et simpelt tjek på hvad den siger vedr. range i displayet ved en fuld opladning være præcist nok i denne situation? Jeg tænker på kalibrering m.m...? Er der andre metoder, hvordan man rimelig nemt kan tjekke SOH?