Loading...
dk

Audi e-Tron på danmarksturne | Tesla Forum

Reklame
mbk
mbk Nov 27

Set flg. post:

https://www.facebook.com/AudiDanmark/posts/2262917960398602

Vi sender Audi e-tron på danmarksturné

Tourplan: 
Audi Fredericia: 26. nov. kl. 10-20, 27. nov. og 28. nov. kl. 15-17:30
Audi Aarhus: 29. nov. kl. 10-20
Audi Aalborg: 30. nov. kl. 10-20
Audi Gladsaxe: 1.-2. dec. kl. 11-16 og 3. dec. kl. 10-20
Audi Hørsholm: 4. dec. kl. 10-20 og 5. dec. kl. 9-17:30
Audi Amager: 6. dec. kl. 10-20

På ovenstående datoer kan du komme forbi og udforske modellen i udstillingen. På datoer hvor der holdes åbent til kl. 20, vil der desuden fra kl. 17 være en kort præsentation af bilen samt lidt forfriskninger. (Gælder også Audi Gladsaxe 1. december kl. 11-16.)

Hvis du ønsker at deltage til et aftenarrangement, bedes du tilmelde dig her: http://ww2.audi.dk/dk/app/da/oplev-audi-e-tron/

Jeg så nogle specs på FB , egenvægt 2400kg uden fører, 95kW(h) batteri, 0-100 på 5.7s, mulighed for træk og startpris på 935.000kr.

Forummets indlæg er redigeret af mbk Nov 27
PeterE
PeterE Nov 28

Der er også gået direkte invitationer ud til dem som har forudbestilt en e-tron.

mbk
mbk Nov 28

Der var noget spøjst I databladet der sagde 0-100% opladning på 30 min, det tror jeg nok ikke på, det stemmer heller ikke overens med de andre specs såsom DC ladning ved 150kW og 95kWh batteri. 

Ice2EV
Ice2EV Nov 28

Der er ligeledes præsentation af EQC kl 17 i morgen hos Klub, Linnesgade 25 i Kbh K.

P85DK
P85DK Nov 29

jeg vil hellere se denne her - nu begynder der at ske noget :-)

mbk
mbk Nov 29

@P85DK

Ja, den er noget kønnere. Spændende at se hvad Porsche kommer med.

Ice2EV
Ice2EV Nov 29

Audi har længe været gode på design. Men den kommer nok ikke i nærheden af almindelige menneskers formåen. 

P85DK
P85DK Nov 29

Det er stadig kun koncept, men meget vellykket og virker meget produktionsrealistisk i forhold til mange konceptbiler. Der er dog ingen tvivl om at de gerne vil have lidt ekstra for den, når man tænker på at de vil have 945 for en skrabet udgave af en kedelig Q3 størrelse SUV.

MOS
MOS Nov 29

@P85DK

Er det ikke "bare" en Audi S7 i en el-udgave (og med nye fælge)?

PeterE
PeterE Nov 29
Citat fra P85DK

Det er stadig kun koncept, men meget vellykket og virker meget produktionsrealistisk i forhold til mange konceptbiler. Der er dog ingen tvivl om at de gerne vil have lidt ekstra for den, når man tænker på at de vil have 945 for en skrabet udgave af en kedelig Q3 størrelse SUV.

Argh, det er vist at stramme den - e-tron er vist størrelsesmæssigt imellem Q5 og Q7? Smag og behag er forskelligt, jeg synes at den er fin nok - og samlekvaliteten er nok en liga bedre end min TMS. 

mbk
mbk Nov 29

Måske lidt konservativt design, de kunne godt have gået lidt til den med mere futuristisk front. Det ser ikke ud til at være nogen kameraer i frontruden, så selvkørende funktioner har nok ikke været målet.

Forummets indlæg er redigeret af mbk Nov 29
PeterE
PeterE Nov 29

Det er en Audi, og i den målestok er der lidt nytænkning over e-tron: 

P85DK
P85DK Nov 29

@MOS - størrelsesmæssigt er den nok, men jeg synes de har været meget heldigere med den end A7, hele vejen rundt, men specielt over skærmene. Den har fået former, hvor A7 er lidt for kønsløs

@PeterE - tja Q2/Q3/Q5/Q7 same same, aldrig rigtig vellykket nogle af dem, og de fortsætter med Q8 som bare er et stort lokum af ligegyldighed og kun stor for at være stor - men ja, smag er forskellig. Men generelt er jeg nok bare ovre SUV efter alt for mange år i diverse Range Rover

Reklame