Loading...
dk

Software v9.0 | Tesla Forum

Bianco
Bianco Dec 20 '18

Citat fra MOS

Har også lige fået 2018.48.12.1.

Ud over bål og prut kan man nu forvarme sæder og rat fra Tesla mobil appen. Kræver dog 3.8.0 og har kun 3.7.0.

Jeg har 2018.42.3 og når jeg forvarmer bilen så varmer den både rat og rumpe. 

MOS
MOS Dec 20 '18
Citat fra Bianco

Jeg har 2018.42.3 og når jeg forvarmer bilen så varmer den både rat og rumpe. 

Mon ikke bare den varmer det, der i forvejen var sat til at være tændt, sidst du var ude at køre?

Jeg går ud fra, at det nye i 2018.48.12 er, at man nu kan slå de enkelte sæder og rat til og fra inde fra mobil appen. 

P85DK
P85DK Dec 22 '18

Så kom den opdateret app, fedt endelig at kunne tænde for rat og sædevarme via app'en. Godt eksempel på at udviklerne sidder i et varmt klima, at det skulle tage 4 år at få den feature.

tintin
tintin Dec 22 '18

Er det kun jer med IOS, altså Iphone, der kan tænde sædevarmen. Jeg har Android og har så vidt jeg kan se ikke denne mulighed

P85DK
P85DK Dec 22 '18

Den er kommet ud på Android også. Det er version 3.8, kan være du skal opdatere den manuelt. Den er lige kommet i morges

tintin
tintin Dec 22 '18

Tak P85DK. Jeg opdaterede og så virker det sørme

MOS
MOS Dec 23 '18

Jeg har stadig version 3.7.0 på min Android og jeg har ikke fået nogen notifikation om opdatering. Det kan godt være, det virker som et dumt spørgsmål, men er der nogen, der kan forklare, hvordan man opdaterer manuelt?

canel
canel Dec 23 '18

jeg har android, og har heller ikke fået besked om opdate.
men gik ind i play opdate, og fandt tesla og man. opdatet den.
nu virker fjernstart af sæde varme.

MOS
MOS Dec 23 '18

@canel

Jeg kan ikke finde noget, der hedder play update. Men det er også lige meget nu. Den har lige opdateret 14 apps automatisk for lidt siden, heriblandt Tesla appen, så nu er jeg på v3.8.0. Glæder mig til at prøve at forvarme sæder og rat :-)

MOS
MOS Dec 24 '18

Jeg har nu fået ild i min Tesla skærm, men hvordan slukker man for det, hvis man f.eks. skal bruge skærmen til andet? Har prøvet at trykke overalt på skærmen, dobbelttrykke, tryk-og-hold, swipe osv., men intet virker. Har nu kørt flere ture med bål i bilen og det er sgu lidt underligt, hvis de har lavet det sådan, at man ikke kan slukke for det igen.

MOS
MOS Dec 24 '18

@Nostromo

Men man kan slet ikke komme ind i nogen menu eller noget. Det virker som om skærmen ikke reagerer på noget som helst input. Ilden står bare og brænder stille og roligt.

Forummets indlæg er redigeret af MOS Dec 24 '18
Nikolaj
Nikolaj Dec 24 '18

Jeg havde samme problem med ild i skærmen begge gange, jeg har prøvet det. Blev nødt til at reboote skærmen ved at holde de to wheel-buttons nede, så forsvandt det igen. 

Soelan
Soelan Dec 24 '18
Havde samme problem.
Samme løsning.
KimT
KimT Dec 24 '18

Samme problem - kun boot fjerne den igen. Ikke fedt at køre rundt med ild i bilen

ILarsen
ILarsen Dec 24 '18
Virker det ikke at dobbelt-trykke på ilden?
KimT
KimT Dec 24 '18

Nej - ikke hos mig

MOS
MOS Dec 24 '18
Citat fra ILarsen
Virker det ikke at dobbelt-trykke på ilden?

Nej, jeg har både klikket overalt på skærmen, dobbeltklikket, 3-dobbelt-klikket, 4-dobbelt-klikket op til 10-dobbelt-klikket, jeg har swipet, holdt fingeren på skærmen i lang tid og alt muligt andet andet. Intet virker!

Sider: « 1 2