Her er lidt hjælp til oversigt over weekends egnet til eventen. Tilføj selv flere datoer, hvis I som arrangører har flere muligheder i kan spille ud.
Kopier, og indsæt flere oplysninger:
Navn 18. 19. 25. 26.
Kajakaj Nej Ja.
T3S7A Nej Nej Ja Ja
Kiefer Ja Ja Ja Ja
ReneDyhr Nej Nej Nej Ja
JF Nej Nej Ja Ja
Empty Nej Nej Ja Ja
Larsen Nej Nej Ja Ja
Hookmaker Nej Nej
RSKaarup Nej Nej Ja Ja
Men skriv dig selv på den Doodle, som er oprettet i næste link. Det er smartere end det jeg lige kunne finde på.
(måske ikke lige med på det mest moderne) ;-)
Hej Alle.
Tryk på linket i Supergaards indlæg. Nr 25 i denne tråd.
Så kan du lave en rigtig tilbagemelding til arrangørerne om, hvornår netop du kan og ikke kan deltage.
MIt "skema" i indlæg nr. 24 var bare en ide til hjælp.
Brug lige den smarte Doodle, så der kommer overblik. ;-)
Det ser ud til at søndag den 26.10 fører med et tæt opløb af lørdag den 1.11...
/Martin
Lyder godt med træf d. 26. Jeg får brug for 1 pakke stp lydisolering og en trykrulle. resten af værktøjet har jeg selv med.
Jeg er røget på en "måske" til den 26.10, huset er blevet solgt med overtagelse den 29.10, så kan godt være jeg er lidt udfordret/presset i den weekend...
/Martin
Jeg kører fra Mallorca torsdag d. 23. Hvis jeg ikke løber tør på vejen hjem, eller ikke kan finde SuC, så er jeg også frisk. Skal kun lige have klaret tilslutning af kamera front og bag, kabler er trukket.
Tænk at man kan savne sin baby så meget når man er på ferie sydpå - det er aldrig sket før med vores andre biler. Godt at jeg kunne følge mødregruppen her på siden og holde mig opdateret. Dejligt snart at skulle mødes med Jer i Vejle. Er der fællesindkøb af isoleringsmateriale? Jeg får brug for 1 pakke stp til døre, frunk og trunk.
Er det nogen der har overblik over, hvor mange biler der kommer til Vejle den 26. oktober?. Jeg skal sikre mig, at vi har plads og evt. sørge for grill og indkøb af lidt fødevarer m.v. ...??? Ken, hvis det er dig der er primus "motor" vil du så give mig et praj, så jeg kan få lidt overblik ...
@Claus:
Kommer (p.t. 16):
kseitzberg, kajakaj, ReneDyhr, TwoChops, cvitting, Polar, Mdamm, Paelt, DJ, Valde, Dammik,Hookmaker, Supergaard, rskaarup, t3s7a, micthecat
Måske: Kiefer
Prøver at skaffe 10 pakker StP BlackGold - kan intet love..
Lyder godt Ken. Håber det lykkes at skaffe StP-pakkerne. Glæder mig til at møde Jer alle sammen.