Loading...
dk

Jylland: Træf (Byggedag) - 18 Oktober (Lyddæmpning - Kamerainstallation - Lys i frunk/Trunk) | Tesla Forum

T3S7A
T3S7A Sep 22 '14
Jeg kommer også gerne igen, men 18.10 er også skidt for mig pga efterårsferien.
25/26.10 passer også mig fint.
Kiefer
Kiefer Sep 22 '14

Det passer også ok med mig med weekenden efter.

/Martin

kajakaj
kajakaj Sep 22 '14

26.10 er fin. Jeg kan ikke d. 25.

DeaconWP
DeaconWP Sep 22 '14

Her er lidt hjælp til oversigt over weekends egnet til eventen. Tilføj selv flere datoer, hvis I som arrangører har flere muligheder i kan spille ud.

Kopier, og indsæt flere oplysninger:

Navn                               18.   19.    25.    26.

Kajakaj                                            Nej    Ja.

T3S7A                             Nej   Nej    Ja     Ja

Kiefer                               Ja    Ja     Ja     Ja

ReneDyhr                         Nej   Nej    Nej    Ja

JF                                   Nej    Nej   Ja     Ja

Empty                              Nej    Nej    Ja     Ja

Larsen                              Nej     Nej    Ja    Ja

Hookmaker                       Nej     Nej 

RSKaarup                         Nej     Nej     Ja     Ja

Men skriv dig selv på den Doodle, som er oprettet i næste link. Det er smartere end det jeg lige kunne finde på.

(måske ikke lige med på det mest moderne) ;-)

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Sep 22 '14
supergaard
supergaard Sep 22 '14

Hvad med en Doodle til opgaven? ;)

http://doodle.com/m79x3qrnzew2eg25#table

Forummets indlæg er redigeret af supergaard Sep 22 '14
Kiefer
Kiefer Sep 22 '14

Denne:

Kiefer                               Nej   Nej   Ja      Ja

Hedder:

Kiefer                               ja    ja    Ja      Ja

/Martin

Kiefer
Kiefer Sep 23 '14

Hvad er stemningen, skal det flyttes?

/Martin

DeaconWP
DeaconWP Sep 23 '14

Hej Alle.

Tryk på linket i Supergaards indlæg. Nr 25 i denne tråd.

Så kan du lave en rigtig tilbagemelding til arrangørerne om, hvornår netop du kan og ikke kan deltage.

MIt "skema" i indlæg nr. 24 var bare en ide til hjælp. 

Brug lige den smarte Doodle, så der kommer overblik.  ;-)

Forummets indlæg er redigeret af DeaconWP Sep 23 '14
Kiefer
Kiefer Sep 26 '14

Det ser ud til at søndag den 26.10 fører med et tæt opløb af lørdag den 1.11...

/Martin

Comeback
Comeback Oct 2 '14

har vi fundet en dato ???? 

KS
KS Oct 2 '14
Den 26 passer vel mange godt, og jeg kan arbejde i Jylland den 27/28 så skal vi snuppe denne?
kajakaj
kajakaj Oct 3 '14

Lyder godt med træf d. 26. Jeg får brug for 1 pakke stp lydisolering og en trykrulle. resten af værktøjet har jeg selv med.

Kiefer
Kiefer Oct 3 '14

Jeg er røget på en "måske" til den 26.10, huset er blevet solgt med overtagelse den 29.10, så kan godt være jeg er lidt udfordret/presset i den weekend...

/Martin

Paelt
Paelt Oct 8 '14

Jeg kører fra Mallorca torsdag d. 23. Hvis jeg ikke løber tør på vejen hjem, eller ikke kan finde SuC, så er jeg også frisk. Skal kun lige have klaret tilslutning af kamera front og bag, kabler er trukket.

kajakaj
kajakaj Oct 11 '14

Tænk at man kan savne sin baby så meget når man er på ferie sydpå - det er aldrig sket før med vores andre biler. Godt at jeg kunne følge mødregruppen her på siden og holde mig opdateret. Dejligt snart at skulle mødes med Jer i Vejle. Er der fællesindkøb af isoleringsmateriale? Jeg får brug for 1 pakke stp til døre, frunk og trunk.

Hookmaker
Hookmaker Oct 11 '14
Enig Kaj, jeg har selv lige cruiset rundt i de korsikanske bjerge idag, - hvor ville jeg dog ønske jeg havde min baby med i stedet for den stinkende diesel sviner af en lejebil...;-)
DeaconWP
DeaconWP Oct 11 '14
Haj Kaj. Jeg var i netto i dag. De har en pakke med lys strips til 149kr. Lysnet adaptoren giver 12volt ud. Så de må kunne bruges i en Tesla trunk. Der vil så være nogen til overs, efter at du har klippet de x gange 10cm af, som du skal bruge. Der står de kun må bruges indendørs, men det vill jeg mene en trunk er. Kig på det.
cvitting
cvitting Oct 14 '14

Er det nogen der har overblik over, hvor mange biler der kommer til Vejle den 26. oktober?. Jeg skal sikre mig, at vi har plads og evt. sørge for grill og indkøb af lidt fødevarer m.v. ...??? Ken, hvis det er dig der er primus "motor" vil du så give mig et praj, så jeg kan få lidt overblik ...

KS
KS Oct 14 '14

@Claus:

Kommer (p.t. 16):

kseitzberg, kajakaj, ReneDyhr, TwoChops, cvitting, Polar, Mdamm, Paelt, DJ, Valde, Dammik,Hookmaker, Supergaard, rskaarup, t3s7a, micthecat
Måske: Kiefer

Prøver at skaffe 10 pakker StP BlackGold - kan intet love..

Forummets indlæg er redigeret af KS Oct 14 '14
kajakaj
kajakaj Oct 14 '14

Lyder godt Ken. Håber det lykkes at skaffe StP-pakkerne. Glæder mig til at møde Jer alle sammen.

Sider: « 1 2 3 4 »