Jeg var forbi Vejle i søndags, er godt nok misundelig på jer, min tid kommer. Mange at jer isolerede både foran og bagved, var det besværet værd, hjalp det noget på de omtalte rumlelyde? Rigtig hyggelig at få hilst på nogle af de andre Tesla entusiaster. :-)
Der er forskel, men den største effekt bliver når jeg får dørene isoleret. Ender med at man kan høre sin tinnitus hvis man skruer ned for musikken.
hej, nu har så mange af de grønne fået en tesla, i og med at de er godt pakket ind og lyd niveauet ikke længere er et issue, kunne et træf der omhandler installation af black vue kamera være et hit :) nogen der vil være med? gerne en ekspert Ken :)
Claus8930: Der er ganske ok til at kunne dokumentere, når f.eks. en cyklist kører ind foran bilen...
/Martin
@Kristian: stiller gerne op, og vi planlægger en byggedag først på foråret (af hensyn til vejret), datoen og stedet endnu ikke planlagt, men måske igen en i Køge, og måske en i Jylland (måske Vandel).
Men hjælper gerne til med installationen, som faktisk er ret lige ud af landevejen. Det mest besværlige er træk af kabel igennem føringsveje fra kabine til bagklap, og montering af stik efter man har måtte klippe det af. Det er ret meget pille arbejde, men ikke svært. Men måske det er blevet lidt anderledes nu hvor der er monteret kamera i forruden til autopilot m.v.
Har man sikkerhedspakken er konstant 12v let at få fat i - det er blot at ligge 2 ekstra ledninger ind i kontrolboksen til dette.
Men både Hookmaker og jeg skal jo have lavet alting igen - kald det en om'mer - og selvom lydisoleringen er blevet bedre, så får min alligevel hele turen - ihvertfald døre. Skærmkasserne får denne gang tyktflydende antirustbehandling, men måske også trunk'en skal have en omgang lydisolering. Er ikke sikker på at frunken er nødvendig længere - idet den store kasse bagerst i frunken er blevet spist at den ekstra motor.
Har du lyst til en privat session, så er jeg sikker på at både Henrik og jeg kan overtales - det tager et par timer at sætte kameraet i - hvis bare der er en garage hvor det kan gøres indendørs i varmen..
he he ja det har de.. men jeg er ikke sikker på jeg har brug for mere lys der.. men det ender det jo nok med :) synes virkelig ikke der er behov for lydisolering.. men det må tiden jo vise om i synes med jeres nye biler:) og tak Werge :)
Har lige sat led-lys i både trunk og frunk. Havde egentlig ikke tænkt det var nødvendigt, da jeg altid har en pandelampe i bilen, men virkelig fedt med ekstra lys og det ser også rigtig godt ud. Kan absolut anbefales.
Maho: Du skal kun være glad for du ikke har taget lyspakken, hvis det var for at få mere lys i bagagerummet, for så var du blevet skuffet. De små ekstra lys som kommer bag i, når man har lyspakken, giver så lidt, at det kan være lige meget.
Få installeret led lysbånd, som andre på dette forum har gjort. Der ligger masser af billeder af det på forumet. Selv dem med lyspakken har gjort det.
Så kan man selvfølgelig tale om, at på en bil til så mange penge, burde det ikke være nødvendig at selv skulle trække lys, i sær når man tænker på prisen på ledbånd lys ikke er mere end maks 100kr.