Loading...
dk

Jylland: Træf (Byggedag) - 18 Oktober (Lyddæmpning - Kamerainstallation - Lys i frunk/Trunk) | Tesla Forum

kajakaj
kajakaj Dec 15 '14

Led-lys i bagagerum

Forummets indlæg er redigeret af kajakaj Dec 15 '14
Werge
Werge Dec 16 '14

@kajkaj: Ja se det ser meget bedre ud. Jeg har ingen lys i indkørslen, så den lille lampe i bagsmækken, hjælper ikke meget. Klart et projekt jeg må have sat igang.

Genild
Genild Dec 16 '14

Jeg har fundet en, synes jeg selv, mere alsidig løsning der også på glimrende vis kompenserer for at den lille hvide ikke har "Ambient Light".

Installationen kan være lidt tricky men ikke værre end at vi eventuelt kan mødes til et aftenmøde og hjælpe hinanden med at få det korrekt justeret.

Genild
Genild Dec 16 '14

Beklager - men fristelsen var simpelthen for stor :-)

kajakaj
kajakaj Dec 16 '14

@Genild: Har brugt den løsning i ½ år, men træt af at skulle sidde i bagagerummet hver gang konen bruger bilen. :-)

Forummets indlæg er redigeret af kajakaj Dec 16 '14
Gustavsfar
Gustavsfar Aug 14 '15

Er det egentlig kommet videre mht. en tilsvarende byggedag i Jylland/Fyn her i sensommer/efterår 2015?.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Aug 14 '15
Kristian70k
Kristian70k Aug 14 '15
Claus ville lige tjekke mulighed for lokaler.. Hvis det ikke lader sig gøre forsøger jeg mig ;)
Gustavsfar
Gustavsfar Aug 14 '15
Lyder rigtigt fint. Jeg kunne godt tænke mig at lydisolere døre med stp. Har undersøgt hvor det kan købes billigst. På en finsk side kan en bulkpakke købes for 99 EUR (4,5kvm) måske vi skal lave noget samkøb og se om vi kan få yderligere rabat.
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Aug 14 '15
Kiefer
Kiefer Aug 14 '15

Sidst jeg hørte fra Claus var han på vej til Skanderborg festivalen, så han skal nok lige vågne ;-)

/Martin

Gustavsfar
Gustavsfar Aug 15 '15
:-) ja såfremt at han har været afsted hele ugen skal vi nok beregne mindst en uges fravær. Det kan være hårdt at komme på benene igen bagefter :-) var selv kun afsted lørdag hvilket nu også var en hård omgang :-)
Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Aug 15 '15
Vinse
Vinse Aug 15 '15
@Gustavsfar: Jeg er med på noget gruppekøb!
MR
MR Aug 15 '15
Også med på fælleskøb af STP :)
RaskTV
RaskTV Aug 15 '15
Jeg får min TMS i slut september men vil gerne være med til en bygge dag/gøre-det-selv dag den 18/10. Den 26/10 er også ok. Er der taget en beslutning om hvilken dag vi satser på?
Forummets indlæg er redigeret af RaskTV Aug 15 '15
Bentzilmer
Bentzilmer Aug 15 '15
@RaskTV: Gammel tråd. Datoerne er fra sidste år, men tror der bliver arbejdet på sted/dato af Claus og Kristian.
The_Stig
The_Stig Aug 16 '15

@Gustavsfar1

Jeg kan se du tager en tråd op der er fra aug 14! Men hvis det er aktuelt og du stadig mangler aftagerer til lydmaterialet så kan du regne med min deltagelse, dog er jeg endnu kun prospectejer :-)

Skriv en PM med dine mobilinfo så sender jeg en Mobilpay brevdue..... 

Forummets indlæg er redigeret af The_Stig Aug 16 '15
KimT
KimT Aug 16 '15

@Gustavsfar1

Kunne også være interesseret i at købe noget hvis du får bestilt.

Gustavsfar
Gustavsfar Aug 16 '15

Ok når Kristian/Claus finder dato og sted i det jyske vil jeg lave en samling på stp. Mener at det ved samkøb kan rekvireres for lige omkring 750 kr. pr pakke alt inkl.

RaskTV
RaskTV Aug 16 '15
@Bentzilmer, tak for info. Jeg skal vist ha et par nye øjne....
Sider: « 1 2 3 4