Loading...
dk

Folie | Tesla Forum

KennethOlsen
KennethOlsen Sep 22 '14

Hej, er der nogen der har erfaringer med at få bilen pakket i folie på Sjælland, og evt. kan anbefale et værksted? Har talt med Ken Seitzberg om det super arbejde der er blevet gjort på hans, men ville gerne undgå at skulle til Kolding :-)

Mvh Kenneth

Kiefer
Kiefer Sep 22 '14

Så skal du snakke med C. Vitting, han fik det gjort i Roskilde, selv om han bor ikke ret langt fra Kolding ;-)

/Martin

KS
KS Sep 22 '14

@Tesla4700: Snak med Rene fra Tintshop - også 4700 - han ligger tæt på.

KennethOlsen
KennethOlsen Sep 22 '14

Tak Kiefer og Seitzberg!!

cvitting
cvitting Sep 22 '14

@Tesla4700. Jeg fik min pakket ind hos SkilteMontøren i Roskilde - også super resultat hos ham :-)

/Claus

Holm
Holm Sep 22 '14

Prodesign.dk 

TSLA
TSLA Sep 22 '14

Rtt.dk Top professionelle med den største del af Taxi branchen i København. Snak med Direktør Claus Jønck (og hils gerne fra mig:-)

Forummets indlæg er redigeret af TSLA Sep 22 '14
HH
HH Jan 26 '15
Tror også jeg skal have min Tesla pakket i mat folie når den kommer.   Tintshops har billeder af en folieret Tesla. En opgave de har udført for få dage siden. Er ejeren af bilen mon på forum'et?
KennethOlsen
KennethOlsen Jan 26 '15

@HH - Yep det var mig der fik pakket ind hos Tintshop. Han fik også lavet en video af arbejdet der snart kommer på hans hjemmeside/FB. jeg har fået lidt "verbale bank" for at have valgt en matsort. Han har virkelig mange fede farver. Men med lyst læder syntes jeg mange farver bliver for fersk.

Daniel12
Daniel12 Jan 26 '15

KennethOlsen. 

Det ser virkelig fedt ud! :) Rigtig flot med det blanke krom, specielt dørhåndtagene. 

HH
HH Jan 27 '15

@Kenneth

Den er super fin. Har du også fået folie på nose-conen, det er nemlig lidt svært at se på billededet? Får først min bil leveret i maj/juni, så jeg vil nok gerne høre lidt mere om dine oplevelser når tiden nærmer sig..

KennethOlsen
KennethOlsen Jan 27 '15

@HH - Yep også nose-Cone fik en tur

Leth
Leth Jan 27 '15

Hvor er billedet i taler om ?

KennethOlsen
KennethOlsen Jan 27 '15

Facebook (tintshop)

HH
HH Jan 27 '15

Jeg kommer til at tude første gang der går en klaphat ned af gaden og hilser på lakken med en nøgle. Det hjælper folien vel også ganske glimrende imod?

Forummets indlæg er redigeret af HH Jan 27 '15
NCL
NCL Jan 27 '15

Hvad har I givet for montering af folie?

Storgaard
Storgaard Jan 27 '15
Jeg har givet kr. 19.500 i Kolding, (for et år siden) så er der også folie i alle kanter indvendigt.
Har tre børn og det var vigtigt at få den pakket ind hvor man går ind og ud af bilen. Da børnesko med sand slider meget på lakken der.
Claus8930
Claus8930 Jan 27 '15

Forstår ikke princippet! Er I klar over hvor meget man kan få malet på bilen for 20.000?

Bjarni
Bjarni Jan 27 '15

Princippet er primært, at det kan se fedt ud. Sekundært at man så stadig har en ny lak når man tager folien af om 5 år.

SimonHN
SimonHN Jan 28 '15
Forstår heller ikke helt ideen med at få pakket bilen ind.

Lakken er til for at blive brugt. En bil som står nypoleret med meget dybde i lakken er 1000 gange flottere end en mat kedelig folie. Efter min mening.

Min Sidste bil solgte jeg her i August. (5 år gammel). Har poleret den et par gange og ellers velholdt den med gode bilpjeleprodukter løbende. Lavet så lige de få stenslag i lakken. Ved at fylde hullerne op med maling. Vådslibe og polere lakken. Så var de ikke til at finde igen. :)

Køber syntes bilen lignet en helt ny. Så jeg er ikke enig i at værdien af folie kan afspejles i brugtprisen i forhold til en velplejet bil.

Sådan noget som brugsridser kan normalt fjernes. Hvis der er meget slid nogle steder så kan gennemsigtig folie vel forsvares. Men jeg syntes stadig ikke det er kønt.
Sider: 1 2 »