Nogen der ved, om man betaler 15% i gebyr til Easypark, når man bruger app'en til opladning hos EON, ligesom ved parkering?
Nogen der ved, om man betaler 15% i gebyr til Easypark, når man bruger app'en til opladning hos EON, ligesom ved parkering?
Jeg er også begyndt at bruge APP til opladning via Easypark, det fungerer faktisk rigtig godt, og man betaler jo ikke for selve parkeringen når man betaler for opladning.
/Martin
Jeg har ikke All inclusive abb. men betaler 5,xx kroner pr kWh.
Det eneste jeg er lidt træt af, er at man på Frederiksberg kun må holde og lade i 3 timer ad gangen...
/Martin
Hvad så hvis man har EON all inclusive?
Tjah, så betaler man selvfølgelig ikke for strømmen igen :)
Når du parkerer ved en EON stander, så vælger du imellem to områdekoder, og den ene er til betaling af parking+opladning, den anden er kun parkering. Nemt og bekvemt. Jeg har all-incl og aldrig haft problemer.
@kiefer, så betaler du da netop også for parkeringer og ikke gratis som du skriver?
Gratis er vel det samme som at sige at vi har gratis SuC på vores TMS. Intet er gratis, vi har bare allerede betalt. På en offentlig EON stander betaler man for strømmen, og parkeringen er inkluderet. Det vil nogen måske kalde gratis :)