Loading...
dk

EasyPark og EON | Tesla Forum

loeweman
loeweman Feb 7

Nogen der ved, om man betaler 15% i gebyr til Easypark, når man bruger app'en til opladning hos EON, ligesom ved parkering?

PeterE
PeterE Feb 8

Det tror jeg faktisk ikke, du betaler vist blot de 5,40 per kWh.

loeweman
loeweman Feb 8
Super. Det lyder godt. 
Kiefer
Kiefer Feb 9

Jeg er også begyndt at bruge APP til opladning via Easypark, det fungerer faktisk rigtig godt, og man betaler jo ikke for selve parkeringen når man betaler for opladning.

/Martin

jramskov
jramskov Feb 10

Hvad så hvis man har EON all inclusive?

Nostromo
Nostromo Feb 10
@kiefer, er du 100% sikker på det?
På eon står der netop at du betaler for parkeringer men ikke strømmen med all inklusive!
https://www.eon.dk/...ic-car/easypark.html
Kiefer
Kiefer Feb 11

Jeg har ikke All inclusive abb. men betaler 5,xx kroner pr kWh.

Det eneste jeg er lidt træt af, er at man på Frederiksberg kun må holde og lade i 3 timer ad gangen...

/Martin

PeterE
PeterE Feb 11
Citat fra jramskov

Hvad så hvis man har EON all inclusive?

Tjah, så betaler man selvfølgelig ikke for strømmen igen :)

Når du parkerer ved en EON stander, så vælger du imellem to områdekoder, og den ene er til betaling af parking+opladning, den anden er kun parkering. Nemt og bekvemt. Jeg har all-incl og aldrig haft problemer. 

Nostromo
Nostromo Feb 11
@kiefer, så betaler du da netop også for parkeringer og ikke gratis som du skriver?
PeterE
PeterE Feb 11
Citat fra Nostromo @kiefer, så betaler du da netop også for parkeringer og ikke gratis som du skriver?

Gratis er vel det samme som at sige at vi har gratis SuC på vores TMS. Intet er gratis, vi har bare allerede betalt. På en offentlig EON stander betaler man for strømmen, og parkeringen er inkluderet. Det vil nogen måske kalde gratis :) 

jramskov
jramskov Feb 11

@PeterE Tak for info.