Loading...
dk

Folie | Tesla Forum

Hookmaker
Hookmaker Jan 28 '15

Jeg er lidt til både og. Synes en del af folierne ser kanon ud, men efter at jeg har set en gammel ridset spand af en bil blive poleret op, så den ligner noget fabrikken ikke engang kan levere, ja så sparer jeg de 20K og kører i min flotte grå...;-)

FrederikC
FrederikC Jan 28 '15
Citat fra Hookmaker

Jeg er lidt til både og. Synes en del af folierne ser kanon ud, men efter at jeg har set en gammel ridset spand af en bil blive poleret op, så den ligner noget fabrikken ikke engang kan levere, ja så sparer jeg de 20K og kører i min flotte grå...;-)

Men du vasker i hånden ik? 

Bjarni
Bjarni Jan 28 '15

Præcis. Efter din mening ;-) Nogen synes en hvid bil er grim. Andre synes den er pæn. Sådan er der forskellige meninger. Mon ikke dem der vælger at få sig en mat folie synes det er pænere end en kedelig nypoleret bil der ligner alle de andres?

Citat fra SimonHN

En bil som står nypoleret med meget dybde i lakken er 1000 gange flottere end en mat kedelig folie. Efter min mening.

Lau
Lau Jan 28 '15

Jeg synes det lækre ved folie er at man relativt nemt kan skifte farve. Jeg fået leveret min S85 i marts og smidder en mat orange folie på for skæg og ballade. Når den orange farve bliver lige bliver en tand for meget går jeg over til en blank hvid (af med folien).

FrederikC
FrederikC Jan 29 '15

Jeg har faktisk længe overvejet dette setup - 22" CV1 Vossen og en orange folie (ikke mat)

Lau
Lau Jan 29 '15

Fedt! Jeg synes faktisk orange klæder Model S'en. Den her har jeg fået inspiration fra, jeg har dog ikke købt med de mørke 21" fælge.

Gronhund
Gronhund Dec 6 '15
@Storgaard Den ser godt ud. Hvem wrapped din bil, og hvordan holder det?
Knudsen
Knudsen Dec 6 '15

Jeg har overvejet om man evt. kan få gennemsigtig folie eller folie i en passende farve ved dørene så man undgår de der ridser som børn (og ubetænksomme voksne) med tiden får lavet... og hvad mon prisen kunne være for sådan et arbejde...?

Thor
Thor Dec 6 '15

Hmm, er der nogen som kan anbefale nogen steder i Tyskland, at få lavet folie? Der er julemarked dernede, så man kunne passende slå to fluer med et smæk. :)

DeaconWP
DeaconWP Dec 6 '15

Man kan købe en gennemsigtig folie i Bil-Tema, der er egnet til formålet. Husk at  skære folien over i indadgående hjørner. Ellers vil den når den trækker sig sammen lave lommer, der samler skidt.

Af99199919
Af99199919 Dec 6 '15
Wrapit i Åbenraa. Han er den dygtigste i Danmark. Mener faktisk at han fik en sølvmedalje i folie indpakning i Europa
Af99199919
Af99199919 Dec 6 '15
Wrapit i Åbenraa. Han er den dygtigste i Danmark. Mener faktisk at han fik en sølvmedalje i folie indpakning i Europa
120281
120281 Dec 11 '15
Nogen der ved hvad denne folie hedder ?
Har kigget 3Ms film igennem og tænker det tætteste er:

3M™ Indpakningsfolie 1080-BR201 Brushed Steel (1.52 m x 25 m)
3M ID 7000030994 3M Produktnummer 1080-BR201

Der står max holdbarhed 5 år. Er set normalt man skal lave det ca. Hvert 5 år ?

Sider: « 1 2