Loading...
dk

Dårlig erfaring med DAS Karosseri / Tesla Work Shop | Tesla Forum

tk
tk Feb 18 '19

Her en lille advarsel fra mig.. Har lige hentet min Model X hos DAS Autokarroseri i Rødovre efter et mindre uheld på højre falkondør og bagskærm. Bilen blev meldt klar efter en uge, men ved afhentning var gummilister samt vindulister ikke monteret korrekt, lignede alt i alt noget der var gået alt for hurtigt! .. Da jeg skulle til at køre fik jeg fejlen "Opdatering krævet - kontakt Tesla".. DAS mekanikeren fortalte at det havde ikke noget med det de havde lavet at gøre, men efter 3 timer hos Tesla viser det sig at de ikke havde opdateret bilen, som forskrevet, efter udskiftning af et panel... Tænk jer om før i benytter DAS, deres profil på Thrustpilot er heller ikke alt for god! .. Og stor tak til Tesla for at hjælpe akut med bilen!!!

PeterE
PeterE Feb 18 '19

Ærgerligt, trist at bruge tid på den slags. Kør til Autoskadestuen næste gang, hvis det ikke er noget du vil have Tesla selv til at ordne.

 

 

Nikolaj
Nikolaj Feb 18 '19

Jeg kan også tilslutte mig PeterE. Brugte Autoskadestuen til omlakering ved en 4 meters Ruko-ridse, og resultat og proces var perfekt. 

Heinzzz
Heinzzz Oct 18 '19

Hvor ligger Autoskadestuen henne, da jeg ligeledes har haft virkelig dårlige erfaringer med DAS. Jeg har pt. nogle udfordringer med bagdørshåndtaget + soltaget. 

 

bskaarup
bskaarup Oct 18 '19
Citat fra Heinzzz

Hvor ligger Autoskadestuen henne

Kastrup og Vejle

Forummets indlæg er redigeret af bskaarup Oct 18 '19