Deprecated: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /var/www/teslaforum.dk/public_html/ow_plugins/newsfeed/classes/event_handler.php on line 1444

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /var/www/teslaforum.dk/public_html/ow_libraries/jevix/jevix.class.php on line 1006
Tesla Forum - Alt om Tesla Model S / Model X / Model 3 / Model Y - Teslaforum.dk
Loading...
dk

Firmware version | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Model 3 » Model 3 - Nyheder
husfeldt
husfeldt Feb 24 '19

Jeg er lidt nysgerrig - hvilken  firmware version har folk.. er det den samme i hele DK / EU ..

Min er 2019.4.2 6ed8818 

husfeldt
husfeldt Mar 1 '19

Hmm - ved ikke om jeg blev meget klogere af ovenstående link..

Er der nogen i forum der vil skrive deres firmware version..

Jeg ser frem til Sentry mode, samt lane change funktion.. de er ikke i min 2019.4.2 .. sååå

husfeldt
husfeldt Mar 2 '19

Er der nogen der har auto-lane change til at virke ... ser ikke ud til at min har den funktion endnu..

H
H Mar 2 '19
Model 3
2018.51.16
husfeldt
husfeldt Mar 19 '19

Så fik jeg ny software .. nu 2019.5.25 fantastisk..

MEN - den var sådan set lildt kedelig

• Hvor er Sentry mode
  • Hvor er indstilling for auto nedblænding af det lange lys.

Er Sentry miode ikke i denne version / ikke i EU ..??

Forummets indlæg er redigeret af husfeldt Mar 19 '19
NicklasF
NicklasF Mar 20 '19

Det var den version min bil havde da den blev leveret (8 marts), så nej desværre ingen af de nævnte er med i den version. Auto nedblænding af lys kan jeg ikke hel forstå hvad der skulle være problemet med den. Men sentry mode tror jeg har noget med at man ikke bare må optage i mange lange i EU. 

bobolobo
bobolobo Mar 20 '19
Citat fra NicklasF

Det var den version min bil havde da den blev leveret (8 marts), så nej desværre ingen af de nævnte er med i den version. Auto nedblænding af lys kan jeg ikke hel forstå hvad der skulle være problemet med den. Men sentry mode tror jeg har noget med at man ikke bare må optage i mange lange i EU. 

Teslas autonedblænding er vidst endnu ikke godkendt i EU heller for model 3.

voersaa
voersaa Mar 20 '19

Har 2019.5.25 og ingen af de ting der er nævnt indtil videre er indeholdt i min udgave.

JerMik
JerMik Mar 20 '19
Citat fra voersaa

Har 2019.5.25 og ingen af de ting der er nævnt indtil videre er indeholdt i min udgave.

Korrekt. Har samme version 

tintin
tintin Mar 20 '19

Min P85D er fra 2015 og har altid haft automatisk nedblænding så det er formentlig lovligt går jeg ud fra.

Kiefer
Kiefer Mar 20 '19

Jeg troede faktisk automatisk nedblænding var et lovkrav til nye biler. Men det er det så åbenbart ikke.

/Martin

NicklasF
NicklasF Mar 20 '19

@tintin Jeg tror at auto nedblænding fungere anderledes med HW1,0 og 2,0/2,5. Men jeg mener dog at model S og X med 2,0/2,5 har det. Så jeg forstår hellere ikke helt hvorfor det skulle mangle godkendelse. Men måske har de det hellere ikke?

@Kiefer Nej det er det ikke. Men det kunne ellers være en god ide, i hvert fald til biler med LED eller xenon. Da det er en noget anden styrke de lyser med ift. de gamle halogen. 

husfeldt
husfeldt Mar 25 '19

SÅDAN endnu en SW update .. nu er jeg på 2019.8.3 - og denne gang var det ikke kedelige sager..

• Sentry Mode (Ja kan aktiveres fra tlf også)
  • Dog Mode 
  • DashCam nu også med sidekamera 
  • 5% Peak Power Increase (ja den var godt nok sløv før haha)
  • Dynamic Break Lights.. super smart flasher ved hård opbremsning ved 50+ km/t

Auto long light .. hmm no such thing.. øv..

soras
soras Mar 25 '19
@husfeldt
Har du Performance eller LR? Synes jeg læste på Reddit at LR Powerboost ikke var klar så jeg er lidt nysgerrig hvad du har. 
Ellertm3
Ellertm3 Mar 26 '19
Jeg fik også 2019.8.3 med Power boost til AWD non-performance (LR) og det virker. Tror den har barberet tiden af med 0,2 sek
Forummets indlæg er redigeret af Ellertm3 Mar 26 '19
husfeldt
husfeldt Mar 26 '19
Citat fra soras @husfeldt Har du Performance eller LR? Synes jeg læste på Reddit at LR Powerboost ikke var klar så jeg er lidt nysgerrig hvad du har. 
AWD LR .. sååå 
Cmsv
Cmsv Mar 26 '19
Hvad er jeres rækkevidde på nu, når den er på 100%?
voersaa
voersaa Mar 26 '19

Hmm, virker ret meningsløst at forsøge at bekræfte en forskel på 0,1 sekund fra 0 - 100 ved at sige 1, 2, 3 NU! Min datter på 6 år er omtrent ligeså videnskabelig som de to gutter i videoen :-D

Måske de har ret men deres video kan ikke bruges til noget.

JerMik
JerMik Mar 26 '19
Citat fra voersaa

Hmm, virker ret meningsløst at forsøge at bekræfte en forskel på 0,1 sekund fra 0 - 100 ved at sige 1, 2, 3 NU! Min datter på 6 år er omtrent ligeså videnskabelig som de to gutter i videoen :-D

Måske de har ret men deres video kan ikke bruges til noget.

Jeg fik nu lidt af den samme tanke. Bortsat fra det med din datter naturligvis - det ville være lidt creepy.   ;-)
Jeg har lige installeret den nye software, og må indrømme at power increase er nok den feature jeg glæder mig mindst til. Umiddelbart syntes jeg ikke den mangler noget på det punkt. 

Sider: 1 2 »