Loading...
dk

Massivt prisfald på Model S og Model X | Tesla Forum

PeterE
PeterE Mar 14
Husk at prisen på Model S stiger/justeres på mandag igen :)
Ice2EV
Ice2EV Mar 17

@PeterE det er muligt, men de har sgu lige justeret demopriserne med -50k.

Så nu er en demo S75D premium, EAP, subzero, glasroof(dog ikke elektrisk soltag) billigere end en ren 85 skrabet var i 2015.

Forøvrigt interessant prissætning af Tesla DK. 

En brugt 2014 S85 med 50k km, til 530k, eller en S75D mit alles til 576k............... Tror ikke de vil af med de lidt ældre brugte.  kuk kuk.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Mar 18
PeterE
PeterE Mar 18
Citat fra Ice2EV

@PeterE det er muligt, men de har sgu lige justeret demopriserne med -50k.

Så nu er en demo S75D premium, EAP, subzero, glasroof(dog ikke elektrisk soltag) billigere end en ren 85 skrabet var i 2015.

Forøvrigt interessant prissætning af Tesla DK. 

En brugt 2014 S85 med 50k km, til 530k, eller en S75D mit alles til 576k............... Tror ikke de vil af med de lidt ældre brugte.  kuk kuk.

Nej hov, det er ikke kun muligt - og jeg skrev det kun for at huske folk på det. X og S stiger med 3% idag - hvis Elon da holder det. Dvs en prisstigning på 25-30k, hvis man alligevel vil bestille. Det var bare en servicemeddelelse. 

mbk
mbk Mar 18

Hvis man er tæt på at købe en Model 3/S/X men venter på en feature eller lign. kan det være en ide at bestile inden prisen evt. ryger op, sker der ikke noget kan man annullere igen kort tid efter.

PeterE
PeterE Mar 21

Så fik prisen på Model S en tur opad, både den varslede stigning på 3% og ludicrous mode koster nu ca 100k - det var inkluderet for et par dage siden. Gad vide om strategien for prissætninger er helt på plads :)

mbk
mbk Mar 21

Der var nogle stykker der fik bestilt Model X med P incl ludicrous for under 900.000, ser ud til at de får første år gratis i afskrivning.

PeterE
PeterE Mar 21

Netop, det samme med S P100DL :)

Forummets indlæg er redigeret af PeterE Mar 21
mbk
mbk Mar 21

@PeterE

Har du bestilt?

henrik_dk
henrik_dk Mar 21

Æv skulle nu have bestilt den Model S P100DL :-). Men var desværre for nærig til at tage tabet på min P85DL....

Med afgift og moms så er prisstigningen over 10% på en P100DL. Da jeg konfigurerede "min" P100DL i går, der var prisen 972k og nu er den 1112k, så 140k i prisstigning.

Forummets indlæg er redigeret af henrik_dk Mar 21
mbk
mbk Mar 21
Citat fra henrik_dk

Æv skulle nu have bestilt den Model S P100DL :-). Men var desværre for nærig til at tage tabet på min P85DL....

Buy it, and you'll regret it, don't buy it, also you'll regret it, either way, you'll regret it...

Det er nok ikke den sidste prisjustering Tesla laver. Vent til der kommer en ordenligt opgradering.

PeterE
PeterE Mar 21
Citat fra mbk

@PeterE

Har du bestilt?

Det er ikke til at sige, endnu :)

(jeg har min bil til salg...og vil ikke bare give den væk, hvis jeg nu har bestilt) 

mbk
mbk Mar 21

@PeterE

Fair, men du må da være lidt ekstra motiveret nu :)

PeterE
PeterE Mar 21
Citat fra mbk

@PeterE

Fair, men du må da være lidt ekstra motiveret nu :)

Bestemt, og der er bud nok - de er bare lidt lave :) 

KJL
KJL Mar 22
Citat fra PeterE
Citat fra mbk

@PeterE

Har du bestilt?

(jeg har min bil til salg...og vil ikke bare give den væk, hvis jeg nu har bestilt) 

Havde du ikke svoret aldrig at købe Tesla igen? Synes at have læst et indlæg hvor du gik helt i selvsving på Trustpilot og her.

PeterE
PeterE Mar 22
Citat fra KJL
Citat fra PeterE
Citat fra mbk

@PeterE

Har du bestilt?

Havde du ikke svoret aldrig at købe Tesla igen? Synes at have læst et indlæg hvor du gik helt i selvsving på Trustpilot og her.

Jeg sværger aldrig, og brugte vel min ret til at tale frit - til max. Elsker Model S og hader bare biler uden garanti. Selvsving kender jeg ikke noget til :)
Sider: « 1 2 3 4 5