Det vil selvfølgeligt træde nogle over tæerne herinde, men Model 3 er den nye og har flest rettelser og er meget mere gennem engineered. Tag ud og få en tur i en, når du har siddet i begge kabiner tror jeg det giver mening. Man kigger næsten ud af en brevsprække i S'eren i forhold til den meget større forrude i Model 3, jeg ville ikke bytte 3 med S, kun for at sælge den og købe en 3 og sætte forskellen i banken.
@griffel
Har du ikke snart kigget og diskuteret Tesla i flere år - eller husker jeg forkert.
Du skal nu alligevel have en kommentar med på vejen:
For mig er den største fordel ved S og X at de er lavet i alluminium (som i værste fald kan irre men ikke ruste). Vi kan dog håbe at rustgarantien bliver lidt mindre tvivlsom, da jeg har bedt Tesla om at fjerne de værste forbehold (se tekst med kursiv) ved garantien. Pt. dækkes kun gennemtæring fra indersiden, hvis den skyldes materialefejl eller fejl i udførelsen - hvilket sjældent er årsag til gennemtæring. Altså dækker garantien stort set aldrig. Selv om den sætning fjernes fra garantien, vil den dog stadig begrænses til den indefra kommende gennemtæring, og det forbehold tror jeg ikke, at vi kan få fjernet, da alle andre bilmærker med 12 års rustgaranti også har dette forbehold.
@giffel
Hvor i landet bor du?
Jeg har haft et par forbi og se på min, ikke at det er en service jeg yder til alle, så viser jeg gerne min frem hvis det lige passer i et travlt skema.