Jeg så i dag at de havde klargjort de første 2 pladser inden for hegnet. det bliver godt med en Supercharger så tæt på:)
Jeg så i dag at de havde klargjort de første 2 pladser inden for hegnet. det bliver godt med en Supercharger så tæt på:)
Vil også blive godt for os der er på besøg i det københavnske og efterfølgende ikke gider køre nedenom forbi Køge, men hellere vil med færgen hjem.
/Martin
Glæder mig til at se om de laver nogen udenfor hegnet eller man kun kan lade i åbningstiden.. dem i butikken vil nok være optaget konstant af deres egne biler..
Jeg antager at I mener værkstedet i Kirstinehøj i Tårnby. Er det Superchargeren den er markeret på Teslas kort omkring Kbh.? Kommer der ikke en placeret mere centralt ved motorvejen? Jeg havde håbet på , at den kom til at ligge i lufthavnen langs motorvejen, selvom det er tæt på Tesla værkstedet.
Det er surt hvis det er indenfor butikshegnet. Det er på samme måde i Hamburg og er kun åben i bestemt tidsrum.
Da jeg talte med Viktor sagde han 24/7 og han var 99% sikker på dette
dejligt :0)
CHO: Du skal nok ikke forvente flere SC'ere i København, to må være mere end rigeligt.
/Martin
@CHO, - tættere på motorvejen?? - Du kan vel ikke komme tættere på uden at stå på den...;-)
Hookmaker: Er det ikke ldit kringlet at komme fra Kirstinehøj og ind til motorvejen, jeg synes det har virket sådan de par gange jeg har været derovre?
/Martin
Hookmaker: Er det ikke ldit kringlet at komme fra Kirstinehøj og ind til motorvejen, jeg synes det har virket sådan de par gange jeg har været derovre?
Det er super simpelt at komme derhen - Det er op ad tårnby afkørslen og så eller ligeud til højre.. - Er ca. 3-5 minutter i bil hen til Kirstinehøj
@kiefer det er meget nemt :) højre, højre, lige ud, og til venstre :) du må hellere benytte din GPS næste gang :)
Jeg kører aldrig rundt i København uden brug af GPS, så er det nemlig ikke min skyld når jeg kører forkert ;-) Jeg har så også kun prøvet at køre til Tesla med version 1.59.47, måske det er bedre i en 1.65.15 ;-)
Der hev den mig af ved den afkørsel der er ved Fields...
/Martin
@CHO, - tættere på motorvejen?? - Du kan vel ikke komme tættere på uden at stå på den...;-)
@Hookmaker nu er jeg lokal kendt...... :0), så jo en forventning om at den lå i CPH eksempel vis ved Lufthavnsboulevarden eller Hilton kunne man godt have tænkt sig. Det ville give mening ift. Tesla rejsende til og fra Sverige.
CHO: Du skal nok ikke forvente flere SC'ere i København, to må være mere end rigeligt.
/Martin
Hej Martin. De fleste SC har min 4 standere, hvorfor skulle der så kun monteres 2?
/Claus
CHO:Teslarejsende fra Sverige kan jo lade op lige på den andens side af broen i Malmø, og derfra videre til Køge. Jeg tror ikke du skal betragte den i Kastrup som andet end en der kan bruges i dagstiden når du er ude ved Tesla alligevel. Og da vel slet ikke hvis de placerer den inden for hegnet.
Jeg er lidt spændt på om de gør det samme i Århus og stiller en Supercharger op inden for et eventuelt hegn, når de engang er blevet enige med sig selv om hvor værkstedet skal placeres...
Angående 2 eller 4, det tal skulle du mere se som værende, der er allerede to placeringer i København, en i Køge og en i Kastrup.
/Martin
Så er Kastrup supercharger kommet på supercharge.info som underopførelse
Kastrup, Denmark Status: ConstructionKirstinehøj 43
Var forbi Kirstinehøj idag for at hente Repair kit - og der er ingen tegn på at de er gået igang - derfor ingen billeder at lægge på forum:). De oplyste at der kommer SC på et tidspunkt - men ingen specifik dato.
Morten S