Loading...
dk

Tesle Supercharger Kastrup | Tesla Forum

krabbe
krabbe Oct 7 '14
Så sker der vist noget !

Dette billede er inde fra gården hvor der graves !
Comeback
Comeback Oct 7 '14

2 uger så er de klar :)

Comeback
Comeback Oct 10 '14

de graver stadig :)

Hookmaker
Hookmaker Oct 10 '14

Sjovt nok er Karen i service OVERHOVEDET ikke klar over at der kommer SuC i gården, hmmmm....?

Comeback
Comeback Nov 12 '14

Nogle nye billeder fra Kastrup :) ?

T3S7A
T3S7A Nov 12 '14

Hvad med nyt fra Rødekro? Det er nu en uge siden jeg var forbi, og der var alt egentlig klar, så det ud til? 

DeaconWP
DeaconWP Nov 12 '14

Rødekro:

Standerne var sat op søndag d 9 om aftenen kl 22. Men med betræk. Og skurene var sat op.

rms
rms Nov 13 '14

@Comeback, var forbi Kastrup her til morgen og der arbejdes på sagen, ser ud til de er ved at gøre klar til noget parkering, kunne se et par Tesla lade standere men tror ikke de er monteret endnu... kan tage et billed i aften hvis det ønskes :-)

Werge
Werge Nov 13 '14

Vi vil altid gerne se billeder...

rms
rms Nov 13 '14

@Werge have lige trykket send og tænkte... selvfølgelig skal der billeder... nu må vi se om der er nogen der kommer mig i forkøbet :)

NOELON
NOELON Nov 13 '14

Var også forbi i formiddags. Og kunne se at den først udenfor hegnet ser ud ser ud til at være opstillet. Tager billede imorgen når jeg afhenter bil.

dammik
dammik Nov 13 '14
@kitora, jeg var forbi Rødekro 10 nov og der sagde Shell/7-Eleven manden at den ville åbne om 2 uger, men prøv at ringe dertil. Han så helt glad ud over at se en Tesla på pladsen.
rms
rms Nov 13 '14

Rygtet siger at Kastrup strøm bliver lavet på onsdag.

rms
rms Nov 13 '14

Werge
Werge Nov 14 '14
Super med lidt billeder - det ser rigtig fint ud.
Bliver dog spændene hvor optaget de to pladser udenfor hegnet bliver, når man tænker på hvor mange der bor indenfor en 10 km radius.
MS
MS Nov 14 '14

Man kan vel blot opfordre til, at også de, der bor tæt på opfører sig ordentligt således at de der er på gennemfart og har behovet kan få fyldt på uden at skulle vente i lang tid.

Comeback
Comeback Nov 14 '14

Kommer der en jyde skal han nok få 10 min så han kan nå Køge :) 

DeaconWP
DeaconWP Nov 14 '14

:-D

Nommensen
Nommensen Nov 14 '14
Hollænderne må vente :-))
Comeback
Comeback Nov 19 '14

Så mangler de bare at blive tændt :)

to uden for hegnet og to inden for hegnet

Forummets indlæg er redigeret af Comeback Nov 19 '14
Sider: « 1 2 3 4 5 6 »