jeg har også holdt inden for hegnet før jul, da begge uden for var optaget af Tesla selv, men her kom en ansat ud og overfusede mig, og bad mig lade uden for hegnet, selv om de selv brugte dem begge uden for selv og begge inden var ledig, hvad f... er det for en opførelse ???.
Der er to Superchargere uden for hegnet hvor du kan lade, men der er "næsten" altid kø, medmindre du kommer mellem kl 2400-0600Takk for svar. Kan du bekrefte at det fremdeles er 2 superchargere der? Jeg driver med oppdatering av supercharge.info og vi har fått veldig mange motstridende opplysninger. Noen hevder det kun var en temp charger her og at den nå er fjernet. Er det riktig?
Er dette korrekt addresse? Kristinehøj 43, 2770 Kastrup.
Jeg kører forbi i aften. Så giver jeg en melding.
Adressen er ikke stavet korrekt, det er Kirstinehøj 43, 2770. KIRstinehøj, ikke KRIstinehøj.
der er 2 chargere uden for hegnet som kan bruges 24 /døgn. de 2 indenfor hegnet er KUN til servicecenteret.
jeg oplevede dog den anden dag, (jeg skulle ind og bytte en diesel lånebil til en Tesla :))
og var tvungen til at lade, da jeg fik en tom bil (11%) at jeg kun fik 75 Kwh ud af den. (jeg var den eneste der ladede på de 4 standere )
Hei SuneH. Fikk du sjekket om laderen enda er der og fremdeles tilgjengelig for alle?Jeg kører forbi i aften. Så giver jeg en melding.
Adressen er ikke stavet korrekt, det er Kirstinehøj 43, 2770. KIRstinehøj, ikke KRIstinehøj.
Der er to ladere som er tilgængelige for alle 24/7.