Loading...
dk

Tesle Supercharger Kastrup | Tesla Forum

user_1053
user_1053 Apr 4 '16
Hei

Ser det er skrives om innenfor og utenfor hegnet (gjerdet). Er det slik at det ER mulighet for å lade ved Kastrup - utenfor hegnet? Eller er det kun ladere innenfor og kun for Tesla selv?
Citat fra Comeback

jeg har også holdt inden for hegnet før jul, da begge uden for var optaget af Tesla selv, men her kom en ansat ud og overfusede mig, og bad mig lade uden for hegnet, selv om de selv brugte dem begge uden for selv og begge inden var ledig, hvad f... er det for en opførelse ???. 

KXR
KXR Apr 4 '16
Der er to Superchargere uden for hegnet hvor du kan lade, men der er "næsten" altid kø, medmindre du kommer mellem kl 2400-0600
user_1053
user_1053 Apr 4 '16

Citat fra KXR Der er to Superchargere uden for hegnet hvor du kan lade, men der er "næsten" altid kø, medmindre du kommer mellem kl 2400-0600
Takk for svar. Kan du bekrefte at det fremdeles er 2 superchargere der? Jeg driver med oppdatering av supercharge.info og vi har fått veldig mange motstridende opplysninger. Noen hevder det kun var en temp charger her og at den nå er fjernet. Er det riktig?

Er dette korrekt addresse? Kristinehøj 43, 2770 Kastrup.

SuneH
SuneH Apr 4 '16

Jeg kører forbi i aften. Så giver jeg en melding.

Adressen er ikke stavet korrekt, det er Kirstinehøj 43, 2770. KIRstinehøj, ikke KRIstinehøj.

krabbe
krabbe Apr 4 '16

der er 2 chargere uden for hegnet som kan bruges 24 /døgn. de 2 indenfor hegnet er KUN til servicecenteret.

jeg oplevede dog den anden dag, (jeg skulle ind og bytte en diesel lånebil til en Tesla :))

og var tvungen til at lade, da jeg fik en tom bil (11%) at jeg kun fik 75 Kwh ud af den. (jeg var den eneste der ladede på de 4 standere )

SuneH
SuneH Apr 4 '16
Nostromo, under opladning med Charging valgt på stor skærm, står det til venstre for batterisymbolet. Måske skriver din km/t? Så skal du vælge Energy under Settings/Units. Så viser den ladehastighed i kW i stedet for km/t.
DeaconWP
DeaconWP Apr 4 '16
Krabbe: Så har du da fået det du skulle. (kunne)

Når du bare lige henter en bil fra garagen, som du har gjort, så er batteriet ikke så "driftsvarmt", at du kan lade med fuld skrald. Så at du få en effekt på 75 kW, er da vist nok helt i orden.

Det er kun hvis du kommer med et batteri der er tilpas tomt, samt driftsvarmt, at du kan lade med Superchargerens fulde effekt, som i DK varierer omkring 120 til 135 kW, afhængig af hvor ny standeren er.

Hvad indikerer den egentlig som Batteri status (benævnelse), når den viser ladehastigheden som km/time?
Her finder du svaret. ;-)
Nostromo:
Du kan aflæse ladestatus, ladehastighed,  batteri kapacitet på flere måder. Det afhænger altid af, hvad du har sat dine indstillinger til.

Det gør du i Settings. Næste gang du lader på en Supercharger, har du sikkert tid til at sidde og ændre på settings, mens du lader og så se, hvad der sker med indikationerne i dit lille display.

Så kan du skifte mellem %, aktuelle tal osv. Så kan du sikkert læse det samme.
Hookmaker
Hookmaker Apr 4 '16
@User 1053: vis du opdaterer supercharger.info, så husk at Kirstinehøjvej SuC IKKE leverer fuld SuC styrke, jeg mener de er på max. 80 KW (pr. Sæt á 2)
Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Apr 4 '16
user_1053
user_1053 Apr 5 '16

Citat fra SuneH

Jeg kører forbi i aften. Så giver jeg en melding.

Adressen er ikke stavet korrekt, det er Kirstinehøj 43, 2770. KIRstinehøj, ikke KRIstinehøj.

Hei SuneH. Fikk du sjekket om laderen enda er der og fremdeles tilgjengelig for alle?
Thor
Thor Apr 5 '16
Jeg er kørt forbi i dag for 10 minutter siden.

Der er to ladere som er tilgængelige for alle 24/7.

DerHansi
DerHansi Apr 5 '16
Jeps, de 2 ladere, udenfor hegnet, har været tilgængelige for almenheden siden 2013. Mit personlige gæt på, hvorfor de ikke optræder som off. SuC'ere er at så ville de nok blive besøgt !!
Deruudover så har Hookmaker ret ; de giver max. 85 kwh - og dermed kvalificerer sig måske ikke til at optræde på den off. SuC -site ??
Sider: « 1 2 3 4 5 6