Loading...
dk

“Low quality grid detected” | Tesla Forum

soras
soras Mar 6 '19
Jeg fik nedenstående fejlmeddelse og har ikke fundet nogle google hits. Den lader med ca 13A på to faser og kun 6A på den sidste. Altså Ca 60% af max. Ideer? ( har kontakte Tesla - anmod om hjælp). Har prøvet at koble til og fra og AMP limit er sat til 16A. 

selsoe
selsoe Mar 6 '19

Tal med en elektriker, evt en der er vant til at have med ladegrej at gøre. Tesla har nogle de anbefaler. https://www.tesla.com/da_DK/support/find-Electrician

soras
soras May 24

Lige en opdatering på den her, hvis andre skulle få samme fejl. Efter at have haft elektriker ude og måle på installation, efter at have Radius til at trække data fra min elmåler, efter at have ført log og sendt billeder og tidspunkter til Tesla, efter at have haft den hos Tesla 3 gange, efter tre gange at have fået at vide at det var kendt fejl der bliver fikset ved næste opdatering, så fandt Tesla endelig fejlen efter knap et år. Eller rettere jeg fik dem henvist til et andet Tesla forum på nettet hvor problemet var beskrevet og løst. Tror de endte med at skifte 'lade modulet' og om det så også inkluderer AC-DC konverter ved jeg ikke. Nu har jeg endelig fået fuld lade hastighed. Til nye Tesla ejere, lad vær at tro på "løst ved næste opdatering".