Loading...
dk

accessories | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Model 3 » Model 3 - Nyheder
bskaarup
bskaarup Jul 12 '19

Der fulgte 2 med da jeg købte pladen til trådløs opladning.

skyblue
skyblue Jul 13 '19

Er der nogen der har email adressen til bestilling af f.eks. areo wheel caps. Den venlig salgsperson i butikken sagde jeg skulle skrive til service ude i Kastrup. Et eller andet parts@tesla.com sagde han. Jeg kan naturligvis ikke finde ud af hvad det helt præcist var. Tilgengæld dur den email jeg fik på en seddel sammen med bilen overhovedet ikke. Den er jo så også en måned gammel. :)

tvegaard
tvegaard Jul 15 '19
Det må være denne:

copenhagen_parts@tesla.com

skyblue
skyblue Jul 17 '19
Tak.
jramskov
jramskov Jul 18 '19
Citat fra jramskov
Citat fra TeslaJonas

Hos Joecarstuff bliver det ca. 2500,- inkl. fragt. 

Nogen der ved hvad tolden bliver?

Fandt en Coupon code: TMC
Set her: https://teslamotorsclub.com/...-for-members.141107/

Har i dag modtaget opkrævning for moms og told, 843kr. Samlet beløb blev 3.596,79kr for måtter til hele bilen.  

Schnellfahren
Schnellfahren Jul 19 '19

Opdatering vedr. gummilister:

Som tidligere skrevet monterede jeg gummilister på begge døre i venstre side. Efter en del ture, inkl. en som passager på bagsædets midterplads, kan jeg konkludere, at jeg IKKE kan høre forskel (på højre/venstre side).

Til gengæld er det blevet sværere at lukke dørene, hvilket mine passagerer gentagne gange har bøvlet med. Og som frygtet, er de lodrette gummilister begyndt at miste klæbeevnen visse steder.

Formentlig beholder jeg de vandrette gummilister under dørene, da de – formentlig – holder lidt skidt ude.

tag68
tag68 Jul 22 '19
Citat fra Schnellfahren

Opdatering vedr. gummilister:

Som tidligere skrevet monterede jeg gummilister på begge døre i venstre side. Efter en del ture, inkl. en som passager på bagsædets midterplads, kan jeg konkludere, at jeg IKKE kan høre forskel (på højre/venstre side).

Til gengæld er det blevet sværere at lukke dørene, hvilket mine passagerer gentagne gange har bøvlet med. Og som frygtet, er de lodrette gummilister begyndt at miste klæbeevnen visse steder.

Formentlig beholder jeg de vandrette gummilister under dørene, da de – formentlig – holder lidt skidt ude.

Da jeg på hjem turen fra Italien, sad på bagsæddet syntes jeg at den vindstøj jeg kunne hørere kom fra den lille trekant rude ved bagdøren, ved nærmere eftersyn, kunne jeg se at den ikke var "fuget" men bare var monteret oven på en gummiliste, det ser ud som om at lufstrømmen vil kunne få fat på ruden, og der med given den vindstøj jeg kunne hørere
Dendanskeridder
Dendanskeridder Jul 22 '19

Nogle der ligger inde med et Wheel cap kit? 
Så vil jeg meget gerne købe det.

NikolajK
NikolajK Jul 22 '19

Ellers tror du kan købe det hos Tesla. Det er vist en lagervare

Dendanskeridder

Citat fra NikolajK

Ellers tror du kan købe det hos Tesla. Det er vist en lagervare

Vil det sige det kan købes i en butik som bredgade eller ude ved et tesla service center?? 
Synes ikke jeg kan bestille noget på teslashoppen til Danmark?
Jabba
Jabba Jul 22 '19

@Dendanskeridder

Medmindre de skulle have ændret det fornylig, købes reservedele/accessories hos service centeret. F.eks. Kirstinehøj.

Dendanskeridder

Citat fra Jabba

@Dendanskeridder

Medmindre de skulle have ændret det fornylig, købes reservedele/accessories hos service centeret. F.eks. Kirstinehøj.

Arghh modtaget.
Den information får man jo ikke rigtig når man henter sin bil, og det er fuldstændig håbløst at ringe derud. 
Men tak for info.
ThomasAnd
ThomasAnd Jul 22 '19
har købt ny version, netop lanceret
, af Taptes' trådløse oplader. Man kan oplade to mobiler vertikalt eller en horisontalt, og det virker fint. Man skal dog være opmærksom på, at den ikke kan oplade gennem meget tykke covers. Bonus er, at den ikke knirker modsat Teslas medfølgende gummiflade. 
Forummets indlæg er redigeret af ThomasAnd Jul 22 '19
jth
jth Jul 22 '19
Citat fra Dendanskeridder

Nogle der ligger inde med et Wheel cap kit? 
Så vil jeg meget gerne købe det.

De var ikke på lager i Århus, så har bestilt et sæt
Sider: « 1 2 3