Det er super. Du siger bare til
DetailingBilpleje: Jeg modtager min S85 i midten af december og vil meget gerne have lavet Opticoat. Er der mulighed for at køre ind og ud samme dag, da jeg skal komme fra København?
Hi iceman. Jeg vil ikke anbefale det. Mange af mine kunder kommer fra Sjælland. Jeg kan køre dig til banegården og hente igen :-) så bliver det ikke nemmere, sådan næsten da
Lige en tanke, jeg får min bil den 2 december, men den 5 kan jeg sætte den af ved dig, det er en fredag.. vil det være muligt.. så kan jeg hente den lørdag igen? eller er umuligt? :)
Hej Kristian. Normalt ja, men lige den weekend holder jeg 60 års fødselsdag for min mor, så må hellere holde mig væk fra arbejde lige den weekend :-)
ok :) har du andre tidspunkter i december du kan? eller er du helt booket ud?
@DetailingBilpleje - jeg henter min Tesla d 16.12 kl 11:00. Jeg bor i Aalborg og køre forbi Odense om eftermiddagen. Er du 'hjemme' i firmaet der..? Vil gerne aftale en tid til og få en Opticoat behandling i det nye år..?
Jes*
@Nommensen: Kan du beskrive "skavankerne". Jeg vil gerne lige checke min efter, hvis der skulle være noget på den.
Kajakaj. Chrome lag slipper ved den nederste liste v passager bagdør. Den fejl var lidt speciel. Og så var der en mere typisk fejl ved dårlig lak der skaller ved dørhåndtag. OG så glemte jeg at fortælle per at hans venstre for skærm rammer for lygten. Over tid kan der komme slid der.
Det er ALTID en god ide at gennemgå sin nye bil MEGET grundigt, få evt. en til det der ved noget om lak osv, det tager ikke voldsomt langt tid, men det kan blive dyrt at reppe de fejl senere hen...
Jeg gennemgik min søsters nye Clio for 1 måned siden, det blev til intet mindre end 14 fejl på lak og andre udvendige dele.. - min søster havde kun selv opdaget 1
Kajakaj. Chrome lag slipper ved den nederste liste v passager bagdør. Den fejl var lidt speciel. Og så var der en mere typisk fejl ved dårlig lak der skaller ved dørhåndtag. OG så glemte jeg at fortælle per at hans venstre for skærm rammer for lygten. Over tid kan der komme slid der
OPRÅB...
Som bilvaskeren siger. Ved modtagelse af jeres tesla så gå jeres hver plade del efter med led-lys sammen med bilsælgeren.
Hej Morten,
De ridser der er på bilen som du opdager efterhånden, hvor meget betaler man for at få udbedret dem ifbm. en opticoat behandling?
@teslas. Ridserne poleres væk før behandlingen og er en del af behandlingen da man ikke lægger opti coat på en ridset lak.