Loading...
dk

Opticoat behandling | Tesla Forum

Comeback
Comeback Apr 8 '15

takker :)

Bianco
Bianco Apr 9 '15
Kan du lægge Gloss på en et år gammel OptiCoat?
Eller giver det mere mening at give den en ekstra OptiCoat og så Gloss, når du har fat i den alligevel?
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Apr 9 '15

Bianco - begge dele er en mulighed

DeaconWP
DeaconWP Apr 9 '15

Kiefer. Jeg forstår binært. (27)

Men hvad med AS?

Sthing
Sthing Apr 9 '15

AS er et "Autonomous System" - http://en.wikipedia.org/...ystem_%28Internet%29

Benyttes til routning af internettrafik. AS3292 er fx TDCs nummer.

AS27 er University of Maryland.

AS11011 er DuPont Fabros Technology LP - se http://bgp.he.net/AS11011

Skaarup
Skaarup Apr 9 '15
Den mere filosofiske betragtning er at Ken bruger bilen som flugt fra virkeligheden.

11011 BIN er 27 DEC og i ASCII tabellen er det værdien for ESC(ape) tasten.

AS ESCape
Genild
Genild Apr 9 '15

Puhhh Rasmus: Det er så nørdet at dem der umiddelbart forstår og derfor griner af sådan en joke, er dem alle vi andre mere jordnære frygter at skulle sidde til bords med til klassefesten - lidt som at skulle sidde sammen med dem til bryllupsfesten/barnedåbsfesten der kunne alle sangene i kirken.

Men tak for forklaringen - nu kan vi også grine med (og udstille os som nørdet overfor andre)

Hygge L@rs - edbdebil, der dog plejer at opgive sin alder i HEX

kr
kr May 6 '15

Jeg regner med at få min 85D (I den nye deep blue) sidst i juli og tror at jeg gerne vil ofre en opti coat behandling på den.

Jeg går ud fra at det smarteste er at få det lavet så hurtigt som muligt så lakken ikke når at blive ridset.

Hvor lang tid i forvejen skal jeg helst booke en tid ? og er der nogen grund (ud over mønt) til ikke at tage den fulde behandling med + og gloss og ekstra vaskekraft og vinger ?

Hvad med fælge og ruder, får de også en tur ?

Klaus_
Klaus_ May 7 '15

@kr,

DetailingBilpleje anbefalede mig at booke tid når jeg vidste hvornår jeg ville få bilen, så det var "sidst i maj" for mig, og bookede derfor en tid til 9. juni, så det er en små 2 uger efter jeg får bilen. 

Jeg overvejer selv om jeg skal tage +'eren med også, til 1200 kr ekstra.  Det ender nok med at jeg gør det.

Synes jeg så billeder/video på et tidspunkt hvor man også ser at fælgene får behandling.

kr
kr May 7 '15
Takker. Hvad med opti guard (http://opti-coat.net/content/53/opti-guard_fabric_&_leather_coating.html) til indersiden af bilen er der nogen der ved om det giver mening eller ej?
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje May 7 '15

Kr: opti guard laver lidt striber på tesla læder, ingen ved helt hvorfor. Prøv at ring til mig i morgen på 2538 5660 så kan jeg fortælle lidt om de forskellige coatings.

lysmanden
lysmanden May 8 '15

KR. Coating af læder? Er det beskyttelse af læder kabinen ?

kr
kr May 8 '15
Så vidt jeg forstår er det både til kabinen og sæderne.
kr
kr May 8 '15
Tænkte at med en 2 årig og en 9 årig så tager jeg gerne al den beskyttelse af sæderne som jeg kan få ;)
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje May 8 '15

Optimum der laver opti coat pro bla, laver også coating til vinyl og læder.

lysmanden
lysmanden May 8 '15

Derail. Spændende. Hvad anbefaler du mht læder kabine? jeg har "vasket" den af en gang med sæbe spåner. Skal den fedtes ind eller anbefales det at man ikke fedter den ind? Syntes der er delte meninger?

Kabinen er kun 6 uger gammel, men fik af vide at ved at skumme sæbespåner op så ungår man de dybe revner i læderet. Hvad funktion har det med coating af læder?

NOELON
NOELON May 8 '15

Hentede min nyeste hos Morten i Odense idag. Som altid super professionelt arbejde. Bilen står simpelthen fantastisk flot efter at have fået Gloss behandlingen oveni. En fornøjelse at få tilbage efter god behandling.

lysmanden
lysmanden May 24 '15
Hentede min igår og den står super skarp.
Er super glad for behandling ( både bilen og servicen ).
Kan klart anbefale andre at få lavet den.

Til dem af jer der kommer "lang vejs fra" så husk at medbringe jeres lade kabel. Så kommer der lidt strøm på, natten over.
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje May 25 '15

Ja for dælen.... Husk det standart ladekabel. Indtil jeg får tesla til at sponsorere mig et, så kræver det nedbringelse af kablet med den røde afslutning (16 AMP)

muller
muller May 26 '15

Er der nogen der afleverer/henter bil hos detailing onsdag eller torsdag? Jeg bor omkring kbh og skal aflevere bilen onsdag morgen (i morgen) og hente torsdag morgen. Hvis der er nogen der skal med og/eller vil køre mig frem/tilbage, så sig til.

/johannes

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »