@Kiefer - de har vel bare taget 'design-choice', en Model S er så flot at den ikke må køre med trailer :-) Om det ændre sig fremadrettet er interessant.
Det valg skal jeg nok selv tage. Det er trods alt min bil. Jeg har selv betalt for den.
@Kiefer - de har vel bare taget 'design-choice', en Model S er så flot at den ikke må køre med trailer :-) Om det ændre sig fremadrettet er interessant.
Det valg skal jeg nok selv tage. Det er trods alt min bil. Jeg har selv betalt for den.
Eller også tænker de blot, at alle dem der har en Model S og behov for trailer, de har også råd til en Model X med trailer ;)
Ja, de tror vel, at bare fordi man har (lånt) knap en million til en Model S, så har man da stadigvæk en million ekstra til en Model X. Mærkelig logik! Pengene kan kun bruges én gang. Og hvad skal jeg egentlig med 2 biler? Jeg kan jo alligevel kun køre i én bil ad gangen :-/
Giv os nu bare det træk til Model S. Tesla skal overhovedet ikke blande sig i, hvor grim min bil er, når det nu er min ejendom. Jeg kan såmænd godt leve med, hvis den er grim de få gange, jeg skal den korte tur hen på genbrugspladsen. Til gengæld bliver traileren tilsvarende så meget pænere :)
Ville da gerne kunne trække andet en cykelstativ og bagage på min krog.
Selvom jeg meget sjældent kører med trailer og i så fald kunne låne mig til bil og trailer.
Så nice to have......
Ja, men du har trods alt købt og betalt for bilen velvidende at den beslutning var taget for dig :-) Det er dig jo frit for at købe en ny bil der er godkendt til træk
Ja, men du har trods alt købt og betalt for bilen velvidende at den beslutning var taget for dig :-) Det er dig jo frit for at købe en ny bil der er godkendt til træk
Man kunne måske godt have haft et naivt håb om, at det ville blive godkendt på et senere tidspunkt. For hvorfor egentlig ikke, når nu Model X er godkendt til træk?
Man kunne måske godt have haft et naivt håb om, at det ville blive godkendt på et senere tidspunkt. For hvorfor egentlig ikke, når nu Model X er godkendt til træk?
det er du ikke ene om.
der var en del snak dengang, om en krog fra eu firma, som forventedes godkendt, til at kunne eftermonteres.
men det blev så også stoppet.
Skrev i 2020 til fstyr.dk Svaret var nej, læs nedenfor. Har de godkendt en dispensation skal vi da bare have referencen ud.
Se denne: http://www.teslaforum.dk/forum/topic/8697
Jeg tror der er en synsmand som har godkendt uden at følge reglerne - bevidst eller ubevidst