Loading...
dk

Ny vogn i indkørsel. | Tesla Forum

Ice2EV
Ice2EV Apr 17 '19

WOHOO, så en 3'er igår her i flækken, med reg.nummer 1 højere end vores. Måske vi ligefrem har hentet samme dag...... vi har 81, han har 82 som slut nummer....

jonsiii
jonsiii Apr 17 '19

@Ice2EV: Min ender på 80, så der er nok langet en del over disken den dag. :D

BP
BP Apr 17 '19
Jeg har 84!!, :-) 
Ice2EV
Ice2EV Apr 17 '19

@BP tænker vi sad i "ventesalen" sammen.... Er du happy efter A5'eren?

BP
BP Apr 17 '19
Citat fra Ice2EV

@BP tænker vi sad i "ventesalen" sammen.... Er du happy efter A5'eren?

Ja det gjorde vi. Jeg fik så først min bil kl 16.55,!! (aftalt tid 13.30) Så jeg fik spist noget frugt og drukket noget vand :-) 

Desværre betød det at overleveringen blev lidt forhastet, så har fundet et par fejl efter jeg kom hjem, som jeg helt sikkert havde fundet dernede, hvis den ikke havde været 5 i lukketid!! Den værste af dem et ret stort hak i beklædningen på den ene dør.

Men jeg er rigitg godt tilfreds - jeg synes virkelig den kører godt. Dog med længste tur indtil videre hjemturen fra Århus i fredags. Vi tog på ferie i mandags, så jeg har ikke helt nået så meget i den som jeg havde håbet. Men kun positive indtryk indtil videre. 

Du virker også tilfreds? 
Ice2EV
Ice2EV Apr 17 '19

Det var lang ventetid, den holdt da næsten lige ved siden af vores.

 

 

Vi har rundet 1000 km på 5 dage. Tror ikke vi har kørt så langt på så kort tid i årevis... ;-)

 

Havde et hak i panoramataget, som blev noteret ved leveringen. Derefter har jeg observeret, at det jeg tror er en bred højtaler lige under forruden, har en bule, således den sorte linie der er under ruden er brudt.

Skærmen er gået sort 3 gange, men startet igen. Vi logger lige om det bliver ved.

 

God ferie, endelige er nattefrosten væk herhjemme, her over middag er der ligefrem varmt på terrassen.

Forummets indlæg er redigeret af Ice2EV Apr 17 '19
BP
BP Apr 17 '19
Det virker heldigvis til at det er ret problemfrit at få rettet fejlene.

Jeg så lige du nævnte aero kapslerne et andet sted, og må faktisk også indrømme at de er meget bedre IRL. På forhånd havde jeg tænkt at jeg ville flå dem af som det første, men jeg synes faktisk de vokser på en og er med til at give bilen et "specielt" look på den gode måde. Jeg regner dog stadig med at pille dem af, når jeg engang får fat på møtrik skjuler sættet til alu indenunder. Men nu må vi se :-) 
Sider: « 1 2 3