Ja naturligvis, men det kan ikke ændre på, at når min bror med hans Model S eller Model X lader, så skaber det en udgift hos Tesla.
Kom lige ned fra hesten - Model S og X har forudbetalt, Tesla har bare ikke leveret varen før man er på en SuC. Du derimod køber på kredit og udgør dermed også en potentiel risiko ...
Lyder lidt som om du er blevet ramt af Tesla feberen, nu har du fået en Tesla og endda den nyeste, så må du også være den vigtigste i hele verden, set før og vi kommer sikkert til at se det igen.
Nyd bilen og SuC'en og hvis der er nogen som holder på en stander som du mener du skal holde på, så må du tage en snak med dem, men som ODE90D skriver, så skal du ikke regne med at en Model S/X flytter sig hvis det stiller dem dårligere
Det er præcis den holdning man møder derude. Der er sgu ingen der flytter sig for nogen som helst af nogen som helst årsag. Jeg har faktisk ikke spurgt nogen om at flytte sig, men i Hedensted var jeg vidne til at en norsk Model 3 ejer ankom som bil nummer 5 og pænt spurgte ham i Model S om han kunne overveje en af de 12 ledige Model S egnede opladere. Han ville flytte sig - så snart den var færdig og det passede vist med at han lige kunne nå på toilet først. Jeg løste den anspænde situation ved at give min plads til normanden, selvom jeg godt kunne have brugt lidt mere strøm.
I Køge var jeg vidne til at en Model S ejer sprang over i køen. En anden Model S ejer havde ikke lige forstået at jeg ikke tog den ledige plads, fordi den plads ikke duede med min bil. Inge nåde, det er snuden ind først og det er min plads tankegang.
Så set herfra er det klart hvem der skal ned fra en hest. Der eksisterer ikke et eller anden forfinet broderskab blandt Tesla ejere med et særligt kodeks.
Ps.: Hvordan ansøger man om kredit hos Tesla? Jeg betaler kontant med mit dankort.