Den 'gode ladeskik' er forskellig fra person til person, og fortolkningen af priority er vist også til drøftelse. Jeg har aldrig mødt sure mennesker derude, men så alligevel - jeg har mødt folk som bliver lidt irriterede over at man springer på 'deres par' af en lader når der er andre til rådighed. Jeg har også mødt folk - inkl mig selv - som bliver pænt irriterede over dem den til bruge alles tid på at lade til 100% selvom det tager 100 år og 90% nok var rigelig for at de kunne komme videre.
Og så der de lokale, dem med en S eller X som bor i nærheden og så bruger SuC'en som deres primære ladested, selvom andre mener at SuC'erne er til langfart og opladning undervejs. Det har jeg det ok med, de fleste kender myldretiden også ved SuC.
Jeg skal ikke gøre mig til dommer, de fleste er søde og rare og i stand til at tænke sig om, og gad vide om Model 3 Priority klistermærket ikke er midlertidigt, og snart ligegyldigt igen. Tal dog med hinanden derude på SuC'erne - istedet for at mundhugges herinde.