Jeg synes der er rigtig mange ting ved den daglige brug af Model S som lige er, som jeg synes det skal virke. Det kan være bitte små ting og garanteret en masse ting som jeg slet ikke har opdaget. De ændrer jo også en masse løbende i deres software :-) Der er rigtig mange ting hvor jeg forestiller mig de har haft nogle sammenstød under udviklingen mht. hvordan det lige skulle virke. For i princippet er der jo ikke noget der er mere rigtig end andet, men altid et spørgsmål om smag og ens personlige præferencer. Derfor synes jeg også det er lækkert når man laver en feature/funktion så kan man slå den til eller fra. Men en ting som jeg ikke synes virker optimalt er når man bare bremser med regen, hvorfor "slipper" den omkring 8 km/t, hvorfor ikke bremse til nul. Jeg ved jo godt de har tænkt rigtig meget over det, men det kunne godt være en feature man kunne slå til/fra?! Jeg var ude og prøve en BMW i3 og den bremser helt ned til nul. Det kunne godt være et sikkerheds spørgsmål selvfølgelig! Men jeg synes det kunne være rigtig lækkert at regen helt ned til nul! Hvad tænker i?
