Efter 80.000 km har jeg pludselig fået problemer med åbning af ladeporten. Uanset hvilken måde jeg forsøger at åbne den på.
Det lykkes kun gennem utallige forsøg med de forskellige åbningsmuligheder, hvilket er lidt utrygt, hvis man står på en supercharger langt fra hjemmet og ikke kan få strøm på.
Ved ikke om det er sket i forbindelse med seneste Update.
Andre der har har samme problem?

